Re: jakie ryby w zimnym oczku wodnym

31. Data: 2004-08-26 21:27:06

Temat: Re: pstrag, tygrys i Schopenhauer [OT]
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:032901c48ba7$724aa3b0$9d991b53@smal9k1kzfv9ki..
.

> hehe
> swatow tez mozna wyslac Kasienku
> ?

Dla mnie tam mogą być, tylko nie wiem co na to mąż :))

Pozdrawiam
Kaśka

32. Data: 2004-08-26 22:00:06

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cglcve$6sf$1@korweta.task.gda.pl Przemek
<n...@m...maila> napisał(a):

> ... A podany przeze mnie przyklad to bylo wlasnie dowodzenie
> poprzez "reductio ad absurdum". Rozjasnilo sie?

Hejka. ''... Euripus Logicus non patitur se navigari tam plenis
velis.'' (Przez cieśninę logiki nie można płynąć z rozwiniętymi
żaglami) Arnold Geulincx (1625-1669)
Pozdrawiam ostrożnie Ja...cki

33. Data: 2004-08-26 22:23:18

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemek" <n...@m...maila> wrote in message news:cglj93$id1$1@korweta.task.gda.pl...

> Nie slyszales nigdy o botach, programach czytajacych newsy i wylawiajacych
> adresy email w celu poszerzania spamerskich baz danych?
> Zastanawiales sie po co ludzie udziwniaja sobie tak
> adresy: costamNOSPAM@.costam.pl

Alez oczywiscie. Ludzie robia to, aby nie _otrzymywac_ spamu.
Natomiast czy w polu "From" spamu czy robaka jest taki adres czy inny,
to jest dokladnie wszystko jedno. Tak wiec z punktu widzenia innych uzytkownikow
jest dokladnie wszystko jedno, czy ujawniam swoj prawdziwy adres, czy nie.

> http://www.puella.pl/artykul/105
> "-Nie rozsyłaj żadnych reklam bądź informacji do użytkowników,
> którzy wcześniej nie wyrazili zgody na taką korespondencję."

Chodzi tu oczywiscie o wysylanie spamu. Ja tego nie robie. Natomist napisanie
na priv do innego grupowicza w ramach kontynuacji dyskusji na grupie pod ten
punkt netykiety nie podpada.

> knsbulnGpw)wk
>
> Michal jestes zdaje sie matematyk wiec nie powinno byc
> problemow, prawidlowy adres otrzymasz po wykonaniu operacji XOR(7)
> dla wszystkich litery adresu;))

Kaszka z mleczkiem. Wszystkie literki adresu sa proste do odczytania :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

34. Data: 2004-08-27 00:00:50

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. ''... Euripus Logicus non patitur se navigari tam plenis
> velis.'' (Przez cieśninę logiki nie można płynąć z rozwiniętymi
> żaglami) Arnold Geulincx (1625-1669)
> Pozdrawiam ostrożnie Ja...cki

Można. Strzel kielicha, popłyniesz.

Pozdrawia boletus

35. Data: 2004-08-27 06:35:10

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> W takim razie powiedz mi Panie Przemku co to jest spam, bo ja w tej chwili
> odurniałam...Michał i spamowanie, dobre ;)))

Kasiu, to typowy psudonaukowy bełkot. Ktoś biedakowi nagadał,
że jak napisze niezrozumiale, to ludzie uznają to za mądre :->

> Do mnie moze słać każdy kto chce i bez pytania :))

Słać może każdy, ale anonimów i postów pisanych hipertekstem
nie czytam ;-)
choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

36. Data: 2004-08-27 12:41:50

Od: "Przemek" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał w wiadomości

> Kaszka z mleczkiem. Wszystkie literki adresu sa proste do odczytania :-)

Gwoli informacji, Michal faktycznie prawidlowo rozszyfrowal moj adres
email i dalsza dyskusje przenieslismy na priv.

37. Data: 2004-08-27 14:29:36

Od: "Przemek" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Przemek" <n...@m...maila> napisał w wiadomości

> W takim razie powiedz mi Panie Przemku co to jest spam, bo ja w tej chwili
> odurniałam...Michał i spamowanie, dobre ;)))

Na pocztek, zapoznaj sie z tym artykulikiem:
http://www.nospam-pl.net/obrona2.php#usenet
Czy teraz rozumiesz co mialem na mysli? Michal podajac otwarcie
swoj adres email naraza sie na to ze jego skrzynke pocztowa zaleje
spamerska korespondencja.

> zgodze i
>
> Do mnie moze słać każdy kto chce i bez pytania :))

To fajnie a ja zgodnie z definicja taka korespondencje
traktuje jako spam. Chyba mi wolno?

38. Data: 2004-08-27 14:53:59

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemek" <n...@m...maila> wrote in message news:cgngdt$8ii$1@korweta.task.gda.pl...

> Czy teraz rozumiesz co mialem na mysli? Michal podajac otwarcie
> swoj adres email naraza sie na to ze jego skrzynke pocztowa zaleje
> spamerska korespondencja.

Tak. Ale to wylacznie moj problem, z ktorym radze sobie bez klopotu.

> To fajnie a ja zgodnie z definicja taka korespondencje
> traktuje jako spam. Chyba mi wolno?

Wolno. Niemniej, choc traktujesz to jak spam, spamem to nie jest:
"Internet spam is one or more unsolicited messages, sent or posted
as part of a larger collection of messages, all having substantially
identical content."

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

PS. Moze kiedys znajdziemy jakis temat, co do ktorego mamy zgodne opinie? :-)

39. Data: 2004-08-27 15:48:17

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Czy teraz rozumiesz co mialem na mysli? Michal podajac otwarcie
> swoj adres email naraza sie na to ze jego skrzynke pocztowa zaleje

Zapoznałam się. Swoją droga, źle Ciebie zrozumiałam, myslałam, ze zarzucasz
Michałowi, iż rozsyła spamy. Za co przepraszam, teraz wiem o co chodzi.
Tak po prawdzie, ja tez używam swojego adresu pisząc na grupę, żadnych
wstawek antyspamowych nie mam w adresie, żeby nie utrudniać życia znajomym z
grupy, a spamów dostaję niewiele 2,3 dziennie. Ostanio dostawałam maile,
których nadawcą byłam ja sama :))

> To fajnie a ja zgodnie z definicja taka korespondencje
> traktuje jako spam. Chyba mi wolno?

Wolno, ale dla mnie słanie komuś maila z zapytaniem czy moge posłać maila
jest dziwne :)

Pozdrawiam
Kaśka

40. Data: 2004-08-27 21:52:27

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A propos adresu, wole uzywac mojego podstawowego, ktory widnieje ponizej.
>
> Pozdrowienia,
> Michal
>
> --
> Michal Misiurewicz

Hmm, znaczy się ten drugi mam wykurzyć ?

Pozdrawia odrzutowo boletus

Roslina na stromą skarpę
Rozsadzanie Lilii wodnej
wielka wielka proźba