Sprzedaję Hydrożel Stockosorb Agro

1. Data: 2004-08-09 14:26:00

Temat: Sprzedaję Hydrożel Stockosorb Agro
Od: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobaczcie na to: jest to dodatek do ziemi zatrzymujący wodę.
Bardzo przydatne w uprawie roślin doniczkowych.
>nie ma takiej grupy dyskusyjnej o tym temacie na którą można dać
ogłoszenie.
Pozdrawiam Krzysztof

2. Data: 2004-08-09 16:44:50

Temat: Re: Sprzedaję Hydrożel Stockosorb Agro
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zobaczcie na to: jest to dodatek do ziemi zatrzymujący wodę.
> Bardzo przydatne w uprawie roślin doniczkowych.
> ogłoszenie.

a grupy ogłoszeniowe?
Pozdrawiam, Agata

3. Data: 2004-08-09 19:02:36

Od: "Mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zasiej na samym hydrożelu rzeżuchę,zobacz po paru dniach
co się z nią dzieje.Nie wygląda to najlepiej.
Mirzan

4. Data: 2004-08-09 22:02:02

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> ogłoszenie.
> Pozdrawiam Krzysztof

Z grupą dobrze trafiłeś bo na tej grupie można dawać ogłoszenia o treści
ogrodniczej.
Co do hydrożelu, to można mieć mieszane uczucia:

http://wolski.com.pl/absorbenty.html

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://ogrody.agrosan.pl/ - strona naszej grupy

zdjęcia z lipca jeszcze
sprawozdawczo
trawnik - czy jeszcze warto
kwiaty
Ratunku pszczoły w altance!!(Kraków) straż mnie olała...