psycholog Warszawa

21. Data: 2011-03-22 20:40:04

Temat: Re: psycholog Warszawa
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, jak dla mnie osiągnąłeś zbyt duży poziom agresji, żeby kontynuować.

Agnieszka

22. Data: 2011-03-22 22:08:46

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.03.2011, o godzinie 21.40.04, na pl.soc.dzieci.starsze, Agnieszka
napisał(a):

> Sorry, jak dla mnie osiągnąłeś zbyt duży poziom agresji, żeby kontynuować.

Agresywny? LOL. :) Przez brak uśmieszków?
Fakt - trochę ironii, sarkazmu było dla podkręcenia sennej atmosfery.
Odpowiedzi, które miały pokazać, że w wielu przypadkach to nie kwestia
myślenia o czymś sprawia, że to coś automatycznie tym jest. Jeszcze raz -
nie zabraniam Ci tak myśleć - Twoja broszka, ale takie myślenie nie sprawi,
że coś, co czymś nie jest, tym się stanie, bo tak łatwiej dziecku wyjaśnić.

Ty - jako jeden ze swoich rodziców - chronisz swoje młode, rodzice dziecka
z problemami chronią swoje, a taka szkoła jest pomiędzy młotem, kowadłem
i... ustawami. Ja tam nie mam pretensji do rodziców, że się pyszczą, że
dziecko niebezpieczne i wylać je ze szkoły trzeba - doskonale ich rozumiem.
Mógłbym mieć co najwyżej pretensje, że ich dzieci nakręcają takie dziecko
a to często z powodu tego co rodzice mówią swoim pociechom.

Bez okularów jestem, piszę chociaż nic nie widzę, błędy pewnie robię, piszę
nieskładnie, ale agresję sobie wymyśliłaś.

*Habeck*
- Schutzbach

23. Data: 2011-03-22 22:24:35

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:1...@h...pl...

> Agresywny? LOL. :) Przez brak uśmieszków?

Przez to co i jak piszesz. Uśmieszki mi latają.

Agnieszka

24. Data: 2011-03-23 06:06:31

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.03.2011, o godzinie 23.24.35, na pl.soc.dzieci.starsze, Agnieszka
napisał(a):

> Przez to co i jak piszesz. Uśmieszki mi latają.

Bosz...
Najprostsze wycofanie się z dyskusji (i nie to, że tylko kobiece) - obrazić
się na adwersarza "bo tak". Jeszcze do KF zapomniałaś mnie wrzucić... :P
Sporo emocji musiałaś mieć w trakcie pisania i czytania skoro tak
reagujesz.

Miłego dnia. :)

*Habeck*
- Schutzbach

25. Data: 2011-03-23 07:00:19

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:17dmz0uw157x5$....@h...pl...

> [...]
> się na adwersarza "bo tak". Jeszcze do KF zapomniałaś mnie wrzucić... :P
> Sporo emocji musiałaś mieć w trakcie pisania i czytania skoro tak

Skarbie. Ja się nie obrażam. Ja po prostu nie zamierzam się tłumaczyć z
czegoś, czego nie napisałam. Chociażby z wariatów chodzących do psychiatrów.
Chociaż po zastanowieniu... tak, przypisywanie mi takich poglądów mnie
obraża. Tak więc rzeczywiście możesz mieć satysfakcję, że wycofałam się
strzelając focha. Skoro taka satysfakcja Ci wystarcza do szczęścia i
poczucia wygranej.
A KF nie używam.
Za to emocje pożytkuję w realu do ciekawszych rzeczy niż kopanie się o takie
duperele jak nazewnictwo cudzych problemów.

Agnieszka

26. Data: 2011-03-23 18:39:22

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23.03.2011, o godzinie 08.00.19, na pl.soc.dzieci.starsze, Agnieszka
napisał(a):

> Skarbie. Ja się nie obrażam. Ja po prostu nie zamierzam się tłumaczyć z
> czegoś, czego nie napisałam.
> Chociażby z wariatów chodzących do psychiatrów.

Nie musisz, bo nawet nie sugerowałem, że tak pisałaś. Chodziło o pewne
podejście do sprawy. :)

> Chociaż po zastanowieniu... tak, przypisywanie mi takich poglądów mnie
> obraża.

Jakich poglądów? Takich, że uważasz, że coś jest czymś czym nie jest i nikt
nie wmówi Ci, że białe jest białe... znaczy czarne... a tym bardziej ktoś
"wytrenowany"? ;P

> Tak więc rzeczywiście możesz mieć satysfakcję, że wycofałam się
> strzelając focha.

Nie mam satysfakcji. Przykro mi tylko, że dyskusja zamiast o konkretach
zaczęła zjeżdżać na jakieś przykłady, generalizację itd. Właściwie po
zacytowaniu ICD-10 powinienem to wszystko uciąć, ale ta grupa taka martwa,
tak mało tu się ostatnio dzieje, że żal mi było nie poflejmować. :)

> Skoro taka satysfakcja Ci wystarcza do szczęścia i
> poczucia wygranej.

Hej, hej... i kto tu komu cudzie dziecko w brzuch pakuje, co? :P

> A KF nie używam.

To tak jak ja! Kiedy idziemy na kawkę, żeby kulturalnie to obgadać? :)

> Za to emocje pożytkuję w realu do ciekawszych rzeczy niż kopanie się o takie
> duperele jak nazewnictwo cudzych problemów.

Jeżeli chodzi o aspie to oni mogliby siedzieć zamknięci w domu i nikomu nie
robić problemów. Tylko przecież nie o to chodzi. Zerknij na historię nauki
- pełno w niej takich właśnie dziwaków, którzy o czymś nie powiedzieli, bo
w życiu nie przyszłoby im do głowy, że świat byłby tym czymś
zainteresowany. :) Aspergerów w nauce dostatek... a Ty mówi o tym w
kontekście problemów!!! Co za brak szerszego spojrzenia! Ignoranctwo! NO!

*Habeck*
- Schutzbach

27. Data: 2011-03-29 09:08:12

Od: "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> to już prawie ostatni post.
> Psycholog potrzebny dla 9-ciolatka z trudną sytuacją w domu (huśtawka
> emocjonalna), kłopoty z koncentracją, zbyt gwałtowne reakcje, czasem wręcz
> agresywne zachowanie, podejrzewam też uzależnienie od elektroniki.
> Z umową z NFZ.

Zaglądałam przez 3 dni i nic się tu nie działo, więc odpuściłam. A teraz
widzę, że mam co czytać :-)
Umówiłam psychologa w poradni przy ul. Kochowskiego. Tylko miesiąc
oczekiwania na wizytę. Może ktoś zna pana Macieja Zawistowskiego i mógłby
podzielić się opiniami?

A dziś miałam wezwanie na dywanik nauczycielski. Trzecia klasa. Gada,
rozśmiesza klasę, komentuje, po zwróceniu uwagi grzecznie przeprasza, przez
trzy minuty siedzi grzecznie, a potem od nowa...
Ale z nauką nie ma kłopotów, bystry jest, czasem tylko lekcji nie odrabia i
zapomina o przynoszeniu pomocy naukowych.

Aga

28. Data: 2011-03-29 09:08:51

Od: "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1pd74ix0mkcer$.dlg@habeck.pl...

> Modny jest teraz zespół Aspergera. :)

Wykluczam. Moje dziecko zdecydowanie nie jest nieśmiałe ani dziwaczne.
Jeśli chodzi o śmiałość, to nawet jest taki chop do przodu :-)

Aga

29. Data: 2011-03-29 09:46:19

Od: "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1k32n02s0bdfk.dlg@habeck.pl...
> Dnia 23.03.2011, o godzinie 08.00.19, na pl.soc.dzieci.starsze, Agnieszka
> napisał(a):

[...]

pitu pitu

Aga

30. Data: 2011-04-01 07:53:42

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-29 11:08, Agnieszka Ostrowska pisze:

> [...]
> Ale z nauką nie ma kłopotów, bystry jest, czasem tylko lekcji nie
> odrabia i zapomina o przynoszeniu pomocy naukowych.

Bez jaj, do tego jest potrzebny psycholog ?!!

Adam

endokrynolog Warszawa
kardiolog Warszawa
neurolog Warszawa