pszczoła użarła mnie w usta!

1. Data: 2005-08-31 18:35:06

Temat: pszczoła użarła mnie w usta!
Od: "lasser" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszczoła użarła mnie w dolna wargę, spuchła monstrualnie! wzięłam wapno i
aleric. JAK DŁUGO BĘDZIE TAKA SPUCHNIĘTA??? pewnie mi skóra zejdzie co?
Gosia

2. Data: 2005-08-31 22:02:41

Temat: Re: pszczoła użarła mnie w usta!
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lasser" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Pszczoła użarła mnie w dolna wargę, spuchła monstrualnie! wzięłam
wapno i
> aleric. JAK DŁUGO BĘDZIE TAKA SPUCHNIĘTA??? pewnie mi skóra zejdzie
co?

1. juz bylo
2. cos antyhistaminowego
3. nie krzycz netowo

--
pozdro
ape

3. Data: 2005-09-01 06:57:03

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3. nie krzycz netowo
Nie dziwię się , ze krzyczy.

Idź do lekarza da ci coś silniejszego.
I ciesz się że w wargę, a nie w język czy w przełyk.

4. Data: 2005-09-03 22:46:48

Od: "lokis paukas" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

lasser <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> Pszczoła użarła mnie w dolna wargę, spuchła monstrualnie! wzięłam wapno i
> aleric. JAK DŁUGO BĘDZIE TAKA SPUCHNIĘTA??? pewnie mi skóra zejdzie co?
> Gosia

najlepiej wysmaruj się miodem, cała wleź w świeżo gaszone wapno i użryj z
dziesięć pszczół. będą miały nauczkę, że należy celować w lewą, a nie w dolną
wargę.
poproś kogoś, żeby ci przywalił w górną część facjaty, to nie będzie widać
opuchlizny. Możesz też sie wysmarować czarną pastą do butów (kiwi jest bez
recepty). murzynki zwykle mają takie wary.
a jak na wardze jest skóra, to ja jestem perska księżniczka
buziaczki od lokiego paukasa

osa ugryzła mnie w usta!!
mięsień szczękowy?
Nowość: mycie zębów bez pasty
Dziaslo "schodzi" z zeba?
dolegliwosci sercowe ,nerwica a ropne migdałki