ptasi móżdżek?

21. Data: 2015-07-26 09:10:47

Temat: Re: ptasi móżdżek?
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

W dniu 25.07.2015 o 20:38, Ghost pisze:

> Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

>zle przyswajasz

ty. zle

22. Data: 2015-07-26 11:11:35

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2015 o 09:10, Ghost pisze:

> Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

> ty. zle
Chama Nad Niemnem? nie znam

--
gazebo

23. Data: 2015-07-26 11:41:05

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:

> Komputery i procesory powstały od początku aby
> pomagać człowiekowi w zadaniach "inteligencji"
> a nigdy nie działały w sferze sensoryczno-motorycznej.
> Więc jest w tej dziedzinie duzy niedorozwój :-)

Powiedziałbym inaczej, urządzenia jak określiłeś
sensoryczno-motoryczne powstały dużo wcześniej
jak obliczeniowe.

24. Data: 2015-07-26 13:42:02

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote:

> Powiedziałbym inaczej, urządzenia jak określiłeś
> sensoryczno-motoryczne powstały dużo wcześniej
> jak obliczeniowe.

Ciekawe...
A które to urządzenia masz konkretnie na myśli?

25. Data: 2015-07-26 13:42:03

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:
> Niedorozwoju.

No i po swojemu obrzucasz tylko epitetami.
Po co wylewasz tu swoje frustracje?
Nie dorastamy do Twojego wysokiego poziomu rozwinięcia? Poszukaj sobie
bardziej rozwiniętych rozmówców.
Zachęcam gorąco i żegnam :-)

26. Data: 2015-07-26 14:21:44

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

>Nie dorastamy do Twojego wysokiego poziomu rozwinięcia?

Ilu was jest w waszej głowie, pszemolo?

27. Data: 2015-07-26 17:06:29

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> Ilu was jest w waszej głowie, pszemolo?

No na razie masz pretensje do mnie i do kol. gazebo, wiec policz sam, jesli
umiesz.

28. Data: 2015-07-26 17:17:17

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

>No na razie masz pretensje do mnie i do kol. gazebo,

Ryli? Gdzieś widzisz niedorozwój gazebo?

>wiec policz sam, jesli
>umiesz.

Biedaczysko, tak pewne swej małości, ze potrzebuje wsparcia :-)

29. Data: 2015-07-26 17:46:40

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2015 o 17:06, Pszemol pisze:

> No na razie masz pretensje do mnie i do kol. gazebo, wiec policz sam, jesli
> umiesz.

to samoistna nie do (O)Panowania irytacja :)

--
gazebo

30. Data: 2015-07-26 17:53:06

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" napisał w wiadomości grup

>to samoistna nie do (O)Panowania irytacja :)

Źle przyswajasz.

Dobrej nocki:-)
Czekamy na ekskomunikę
Szwecka tradycja
Co widzimy?
Ustawa o leczeniu niepłodności podpisana. Wielkie święto wolności.