Re: (.) punkt = wyobrażenie ?

21. Data: 2010-02-03 09:46:24

Temat: Re: (.) punkt = wyobrażenie ?
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Feb., 10:37, "Robakks" <r...@o...pl> wrote:
> Założymy się, że numery 1'2, 2'1,3'1 itd  powstają w chwilach
> czasowych dopiero po czasie "równe 2 minuty"?
> O co się zakładasz? :)
> Może być o milion $ bo tyle wynosi nagroda za wskazanie liczby
> większej od Alef0 a mniejszej od continuum. Liczba SILNA 1'1
> do takich właśnie liczb należy. :)
> To co - zakład? :)
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

Skoro nalezy, to czemu jeszcze nie odebrales tego 1.000.000 $? :-)

Stalker

22. Data: 2010-02-03 09:49:16

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wymyśliłeś właśnie zerową pozycję po przecinku ;DDD
> Hotel PEŁNY ma skończoną ilość gości co wyraża zapis:
> Alef0 = 1'0
> Hotel niepełny ma mniej gości np. w hotelu w którym 3 pokoje
> są puste gości jest 1'(-3) to liczba = Alef0 - 3

Hotel pełny ma nieskończoną ilośc gości. Dla ciebie 1'0 to skończona ilość ale to nie
Alef0.
Jeżeli trzy pokoje są puste to pełnych jest też Alef0.

> [...]
> Może być o milion $ bo tyle wynosi nagroda za wskazanie liczby
> większej od Alef0 a mniejszej od continuum. Liczba SILNA 1'1

Skoro twierdzisz że 1'2, 2'1,3'1 są skończone to musiały powstać przed chwilą "równe
2 minuty"

23. Data: 2010-02-03 10:06:43

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napiszę Ci czego nie rozumiesz.
> Nie rozumiesz, że dodając po jednym gościu zawsze obojętnie
> w której chwili czasowej - ILOŚĆ GOŚCI JEST ŚCISŁA
> W chwili "równe 2 minuty" ta ilość to oo=Alef0=Re1=N=1'0
> Nie rozumiesz, że ilość gości w hotelu Hilberta, który ma komplet
> to liczba jak najbardziej konkretna, ścisła i skończona.

Konkretna, ścisła i skończona ? To podaj tę liczbę: milion? 7443221241? Podaj tę
liczbę używając standardowego zapisu liczbowego a nie oo=Alef0=Re1=N=1'0. Z jednej
strony piszesz że jest skończona a z drugiej strony że jest równa oo co oznacza
nieskończoność!
Napiszę Ci czego nie rozumiesz. Nie rozumiesz że KAŻDA liczba naturalna ma swój
następnik, a nie ma żadnej wyróżnionej liczby Alef0 na końću. Zobacz
http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczby_naturalne
Postulaty Peano:
0 jest liczbą naturalną;
Każda liczba naturalna ma swój następnik, oznaczany S(a);
0 nie jest następnikiem żadnej liczby naturalnej;
Różne liczby naturalne mają różne następniki:;
Jeśli zero ma daną własność i następnik dowolnej liczby naturalnej o tej własności
również ma tę własność, to
każda liczba naturalna ma tę własność (zasada indukcji matematycznej).

24. Data: 2010-02-03 10:09:48

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl>
.googlegroups.com...

> Skoro nalezy, to czemu jeszcze nie odebrales tego 1.000.000 $? :-)
>
> Stalker

Bo nikt nie wierzy, że jeśli Ale0 gości ma klucze do pokojów,
a jeden recepcjonista nie ma - to ten recepcjonista nie będzie
miał swojego pokoju - bo nie ma nadanego numeru.
W zbiorze PEŁNYM jakim jest hotel Hilberta zabrakło numeru pokoju
dla recepcjonisty. Pokój ZEROWY nie istnieje więc bijekcja nie
zachodzi. Numer recepcjonisty 1'1 jest poza zbiorem liczb naturalnych.
PS.
Żeby dostać tę bańkę dolarów to trzeba złożyć stosowne wnioski.
Nie znalazłem chętnych do zgarnięcia tej kasy wspólnie ze mną
za rozwiązania "problemów milenijnych" a sam, w związku ze
słabą znajomością j.angielskiego nawet nie próbuję się zabierać
- co jest dowodem, że języki obce czasem się przydają. :)
"Czemuś biedny? - bo nie znam języka angielskiego." ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

25. Data: 2010-02-03 13:12:59

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <r...@o...pl>

> Hotel pełny ma nieskończoną ilośc gości. Dla ciebie 1'0 to
> skończona ilość ale to nie Alef0.

Sam napisałeś, że w chwili "równe 2 minuty" osiągnięta rekurencją
n+1 ilość gości jest równa Alef0. Dlaczego sam sobie zaprzeczasz?

> Jeżeli trzy pokoje są puste to pełnych jest też Alef0.

Dobrze wiesz, że to nie jest prawda. Jeśli ze zbioru pustego
równolicznego ze zbiorem liczb naturalnych odjąć JEDEN
to uzyskamy zbiór pełny, w którym żaden pokój nie jest pusty.

> Skoro twierdzisz że 1'2, 2'1,3'1 są skończone to musiały powstać
> przed chwilą "równe 2 minuty"

Dlaczego nie chcesz zrozumieć, że po czasie "równe 2 minuty"
następuje minuta 3-cia i kolejne dodawania? To właśnie wtedy
powstają liczby większe od Alef0. To wtedy powstaje skończona
MOC R (moc zbioru liczb rzeczywistych) i wtedy powstają większe
moce np. 2^R. To się dzieje w trzeciej minucie i kolejnych minutach
gdy maleńki zbiór liczb naturalnych o mocy Alef0 jest już dawno
przeliczony od początku do ostatniego elementu o nazwach
oo = Alef0 = Re1 = N = 1'0.
Głuchy jesteś? ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

26. Data: 2010-02-03 13:26:27

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> [...]

> liczbowego a nie oo=Alef0=Re1=N=1'0. Z jednej strony piszesz
> że jest skończona a z drugiej strony że jest równa oo co oznacza

No przecież podawałem tę liczbę już 1000 razy i wyjaśniałem zasadę
przeliczania zbiorów nazywanych "nieskończone"
1 [cm^2] = Alef0 [cm]
a zasada jest prosta:
Miarą zbiorów "nieskończonych" są wymiary wyższe.
To co wydaje się być nieskończone w wymiarze liniowym [cm]
może być skończone w wymiarze powierzchniowym [cm^2].
popatrz:
połowa odcinka o długości Alef0 [cm] to 0,5 [cm^2]
Czy może być coś prostszego i bardziej oczywistego pod latarnią?
Za ciemno? :)

> [...]
> o tej własności również ma tę własność, to każda liczba naturalna
> ma tę własność (zasada indukcji matematycznej).

To znaczy Ty uważasz, że ja nie rozumiem znaczenia słowa "postulat"?
Postulować można sobie co się komu uwidzi, a więc każde założenie
można sobie zapostulować, nazwać to założenie aksjomatem
i twierdzić sobie można, że stworzyło się aksjomatykę czegoś tam.
Żyjący w czasach Cantorowskich włoski inżynier Giuseppe Peano
zapostulował, by taki zbiór w którym każda liczba ma następnik
nazwać zbiorem liczb naturalnych i świat teoretyków zgodził się
by tak nazwać ten zbiór, ale to założenie nazywane postulatem
nie jest zgodne ani z arytmetyką ani z geometrią - nie jest więc
matematyczne. Dlatego nosi nazwę TEORIA - nauka o Bogu.
Cantor choć nie dopiął dzieła, bo zniszczyli go religianci uprawiający
teorie, a więc fanatycy absurdów - to przecież pozostawił Cantor
po sobie odkryte prawdła i prawdy. Jednym z takich prawideł jest
nazwa: liczby pozaskończone i właśnie o tych liczbach do Ciebie
piszę. Liczby pozaskończone to liczby SILNE tworzone poprzez
przepełnienie zbioru liczb naturalnych w 3-ciej i kolejnych minutach.
. . .
Wyobraź sobie, że jesteś fanatykiem ślepo wierzącym iż zbiór
PEŁNY nie jest liczbą. Co może przekonać fanatyka, że uwierzył
w fałsz nie sprawdzając bo nie rozumiejąc co to znaczy:
wszystkie elementy zbioru?
"Błogosławieni, którzy uwierzyli?"
"Ignorancja jest szczęśliwością?"
hę? :-)
A gdzie rozum i Człowieczeństwo? :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

27. Data: 2010-02-03 15:21:16

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gdy maleńki zbiór liczb naturalnych o mocy Alef0 jest już dawno
> przeliczony od początku do ostatniego elementu o nazwach

Te Twoje skończone moce jak R i 2^R osiągnięte są przed upływem dwóch minut. Przed
upływem dwóch minut przeliczone sa wszystkie skończone liczby.

28. Data: 2010-02-03 15:22:53

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1 [cm^2] = Alef0 [cm]
Jak możesz porównywac centrymetry kwadratowe z centymetrami.?

Jest zgodne.

29. Data: 2010-02-03 15:42:48

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Jak możesz porównywac centrymetry kwadratowe z centymetrami.?

Można poprowadzić wewnątrz kwadrata taką krzywą nieprzecinającą
się, która zawierać będzie w sobie WSZYSTKIE punkty należące
do tego kwadrata, a więc jej długość mająca początek i koniec
będzie polem powierzchni. Taką krzywą jest m.in. krzywa Peano.
Policz sobie długość tej krzywej skończonej, a będziesz miał długość
kwadrata. To jest to samo bowiem ma to samo pole.

> Jest zgodne.

Gdyby było zgodme to krzywa Peano nie miałaby końca.
Potrafisz jak widzę orzekać, ale to orzekanie nie jest uzasadnione
prawdziwością. Po prostu powtarzasz mantry, nie rozumiejąc sensu
jak aktor, który nauczył się jakieś słowo po chińsku, ale nie wie
co to słowo znaczy... :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

30. Data: 2010-02-03 16:02:18

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Te Twoje skończone moce jak R i 2^R osiągnięte są przed upływem
> dwóch minut. Przed upływem dwóch minut przeliczone sa wszystkie
> skończone liczby.

Zaprzeczasz tym sposobem relacji R > N
Nie może być moc continuum=R osiągnięta przed upływem 2 minut
bo to dopiero jest moc N=Alef0. Żeby uzyskać więszą moc konieczne
jest naliczanie po czasie dwóch minut, a więc w 3-ciej minucie
i dalszych, bo jak zapewne wiesz rekurencja nie ma końca.
Przelicza zbiór liczb naturalnych, później zbiór liczb rzeczywistych
a później kolejne większe zbiory bo jest niewyczerpana i nigdy
nie ma końca. Przelatuje przez zbiory o przydomku "nieskończone"
robiąc z nich zbiory skończone :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)