pysznosci...

1. Data: 2003-06-18 15:28:11

Temat: pysznosci...
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :-) Tak sobie siedze i skreca mnie z glodu, mam pusta lodowe
(musze skoczyc do sklepu). Zajadam sie jak narazie wymyslanymi potrawami. I mam
do was pytanie, jakie danie w momentach calodniowego nic niejedzenia wam chodzi
po glowie, oraz co bylo najsmaczniejszego co kiedykolwiek jedliscie ?

1. Data: 2003-06-18 15:46:39

Temat: Re: pysznosci...
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mam
> do was pytanie, jakie danie w momentach calodniowego nic niejedzenia wam

Swiezy, cieply chleb ze spieczona skorka i maslem...

> oraz co bylo najsmaczniejszego co kiedykolwiek jedliscie ?

Fasolka szparagowa z bulka tarta, nawet nie potrafie sobie wyobrazic nic
smaczniejszego. Chyba, ze wyzej wspomniany chleb z maslem ;)

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-06-18 16:54:34

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> po glowie, oraz co bylo najsmaczniejszego co kiedykolwiek jedliscie ?

mlode ziemniaki z maslem i koperkiem

mlody bob z koperkiem

chleb z maslem i koperkiem

chleb z maslem i truskawkami

kaczka nadziewana ryzem z truflami

homar maczany w goracym, stopionym masle

cielecina z lazankami mojej Mamy

pierogi leniwe "puszyste" (mojego przepisu)

zrazy zawijane Cioci Frani

zupa szparagowa zaciagana zoltkiem

swiezy makowiec

sushi

ja bym tak mogla dlugo...ide cos zjesc.
Magdalena Bassett

1. Data: 2003-06-18 18:15:25

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ummmmmmm, jak to wszystko smakowicie brzmi, ja wlasnie wrocilam z marketu i
zrobie sobie to o czym tak marzylam, czyli lazagne - fakt faktem, ze mrozona,
ale nie mialabym sily sama przygotowac - taka jestem glodna...
A moje najulubiensze dania to (kolejnosc przypadkowa):
mlode kartofelki z sosem koperkowym
salatka z tunczyka
salatka z pora
chili con carne (nie wiem czy dobrze napisane)
zurek slaski z kielbaska i jajuszkiem
salata ze smietana
kalafior z buleczka i maslem
kurczak w pomidorach
zupa cebulowa.

Piszcie co jeszcze wam smakuje...

1. Data: 2003-06-18 19:55:41

Od: "balonik75" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tam piwo, co by jeszcze bardziej sie chciało jeść. i dalej marzyć o
zapiekankach z żółtego sera!, ziemniaczkach ze smietanka i szczypiorkiem,
kurczaczkiem pieczonym, boczkiem smazonym, karkówką!..................
smacznego!
balonik75
pozdrawiam wyszstkich!
a co!

1. Data: 2003-06-18 20:43:33

Od: "Gosiaczek" <g...@N...buziaczek.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mlode ziemniaki z maslem i koperkiem
>
> mlody bob z koperkiem
>
> chleb z maslem i koperkiem
>
> chleb z maslem i truskawkami

...i z koperkiem? :)

1. Data: 2003-06-18 22:07:08

Od: Michał Kowalewski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> mlode ziemniaki z maslem i koperkiem
>
> mlody bob z koperkiem
>
> chleb z maslem i koperkiem
>
> chleb z maslem i truskawkami

Bez koperku? ;)))
Pozdrawiam,
Michal.

1. Data: 2003-06-18 22:51:33

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Michał Kowalewski wrote:

> Bez koperku? ;)))
> Pozdrawiam,
> Michal.

Tez z koperkiem, ale wstyd sie bylo przyznac.

MB

1. Data: 2003-06-19 06:59:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Jun 2003 17:28:11 +0200, m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
>po glowie, oraz co bylo najsmaczniejszego co kiedykolwiek jedliscie ?

jestem chyba malo wybredna, bo nie mam zadnego konkretnego
niczego, co musze za kazdym arzem jesc jak w kontekscie powyzej.
to sa zmienne rzeczy. czasem chce tylko i wylacznie zupe ogokowa
albo grzybowa albo zurek -grzybowa...albo flaki albo maliny z
jogurtem, albo lody (np teraz, jak katar sienny drapie w gardlo i
podniebienie), albo, jak Magda - wszystko z koperkiem, a od
soboty jem saltke pomidorowa i mi chwilami horyzont ona
przyslania....

a najlepszego czegos na swiecie to chyba jednak nie jadlam
jeszcze, sa tylko rzeczy wspomniniowe, ale smak ich uciekl z
pamieci .... tort hiszpanski i bezowy mojej Mamy sa tam na tej
liscie, chyba u gory

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-06-19 14:24:32

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Jun 2003 17:28:11 +0200, m...@p...onet.pl wrote:

>jakie danie w momentach calodniowego nic niejedzenia wam chodzi
>po glowie,

Kiedy jestem naprawde glodna, tak po ktoryms z rzedu burczeniu w
brzuchu zapijanym woda, mam ochote tylko na owoce lub soki owocowe.
Jakos na taki wyglodnialy zoladek nic ciezszego mi nie pasuje.

>oraz co bylo najsmaczniejszego co kiedykolwiek jedliscie ?

Nie wiem czemu, ale pierwsze co mi przyszlo do glowy to torroncini
(wloskie cukierki migdalowe lub pistacjowe). Znaczy wiedzialam, ze je
lubie, ale nie wiedzialam, ze az tak :)
Ale pozniej przeczytalam o fasolce z buleczka i tych innych
pysznosciach i leczo dzis takie dobre bylo... :)))
I truskaaaaawkiiiiiiiii :)))

--
Sabina

Zatrudnie managera restauracji (SPAM)
sok ze swiezych pomidorow :)
cukiernicy
młode ziemniaki
Co ugotowac w dlugi weekend, cos, czego nie robi sie na codzien