pysznosci...

1. Data: 2003-06-20 19:49:12

Temat: Re: pysznosci...
Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dla mnie - najpyszniejsze są knedle (koniecznie domowe) ze śliwkami...
Jeszcze trzeba trochę poczekać na dobre śliwki...
No i pieczony łosoś - super prosto i pysznie.

> Witam wszystkich :-) Tak sobie siedze i skreca mnie z glodu, mam pusta
lodowe
> (musze skoczyc do sklepu). Zajadam sie jak narazie wymyslanymi potrawami.
I mam

1. Data: 2003-06-20 22:27:28

Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fasolka szparagowa z bulka tarta, nawet nie potrafie sobie wyobrazic nic
> smaczniejszego. Chyba, ze wyzej wspomniany chleb z maslem ;)
>
> Pozdrawiam,
> Ania

Fasolka jest pycha, ale tylko zolta.
Jurek

1. Data: 2003-06-23 09:01:07

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

/.../.
> pierogi leniwe "puszyste" (mojego przepisu)

Magdaleno, co jest specjalnego w Twoich leniwych? Zdradzisz tajemnice? Ja
chetnie wyprobuje. Uwielbiam leniwe :). Moje sa dosc puszyste, poniewaz dodaje
ubite bialka, ale chetnie poznam Twoj sposob.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-06-23 12:48:50

Od: Liz <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Jun 2003 17:46:39 +0200, a...@p...onet.pl wrote:

>Fasolka szparagowa z bulka tarta, nawet nie potrafie sobie wyobrazic nic
>smaczniejszego.

zgadzam sie na 100%

Liz

1. Data: 2003-06-23 19:17:00

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> chetnie wyprobuje. Uwielbiam leniwe :). Moje sa dosc puszyste, poniewaz dodaje
> ubite bialka, ale chetnie poznam Twoj sposob.

Acha! trafilas!
Ja robie kogiel mogiel, do niego dodaje twarozek (u nas te twarozki sa
mokre).
Nastepnie mieszam okolo 1 szklanki maki zwyklej i pol szklanki skrobii
kukurydzianej, i polowe tej mieszanki dodaje do kogla mogla, mieszam
dokladnie, i delikatnie dodaje bialka ubite z cukrem, zeby byly lsniace
i sztywne, mieszam dokladnie.

Te mase wylewam na blat posypany reszta mieszanki macznej, i rolujac te
paciaje w mace tworze walek, ktory tne jak kopytka. Jest to wszystko
bardzo luzne. Wkladam delikatnie jednego na wrzatek, aby sprawdzic, czy
sie calkiem nie rozleci, jesli tak, to wrolowuje troche wiecej maki.
Pierogi te gotuja sie szybko, i po wyplynieciu na wierzch sa w zasadzie
gotowe. Przekladam je lyzka wazowa bezposrednio na patelnie z maslem i
rumiana buleczka, i delikatnie je obtaczam. Mozna posypac cukrem, dodac
kwasnej smietany...mniam, chyba zrobie sobie mala porcje na lunch..
Magdalena Bassett

1. Data: 2003-06-25 12:28:31

Od: "Anna Ladorucka" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <m...@o...com> napisał(a):

> [...]
> kukurydzianej, i polowe tej mieszanki dodaje do kogla mogla, mieszam
> dokladnie, i delikatnie dodaje bialka ubite z cukrem, zeby byly lsniace

Badzo Ci dziekuje! Odpowiadam dopiero teraz, poniewaz przez onet nie widac
Twojego posta :(
Mam pytanie - ile twarozku na ta ilosc maki? Przypuszczam, ze 50 dkg?
Ale skoro one takie luzne, to moze wiecej?

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-06-25 22:44:40

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Anna Ladorucka wrote:

> [...]
> Mam pytanie - ile twarozku na ta ilosc maki? Przypuszczam, ze 50 dkg?
> Ale skoro one takie luzne, to moze wiecej?

Nie umiem Ci powiedziec - zawsze robie na oko. Mysle, ze okolo 50 dkg,
moze torche mniej. U nas ten twarog jest objetosciowo, nazywa sie "suche
grudki", wiec jest prawie tak suchy, jak polski twarog. Biore okolo
poltorej szklanki mieszanej maki na dwie szklanki tego twarogu. Juz
sprawdzilam - kubek twarogu wazy 454 gramy :))
Magdalena Bassett

1. Data: 2003-08-20 22:12:37

Od: "misia31" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pomidory z cebulka i ze smietana
grzanki z cebula i zółtym serem
pizza własnej produkcji:)
zacierka -mniam, mniam-ostatnio zjadłam jej dwa talerze
i wiele innych...uwielbiam jeść:)
misia31(Lublin)

Zatrudnie managera restauracji (SPAM)
sok ze swiezych pomidorow :)
cukiernicy
młode ziemniaki
Co ugotowac w dlugi weekend, cos, czego nie robi sie na codzien