pyszny serek

1. Data: 2006-10-02 08:28:35

Temat: pyszny serek
Od: "a...@p...fm" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem!- nie potrafie upiec sernika!Prosze o sprawdzony przepis!

2. Data: 2006-10-02 08:29:42

Temat: Re: pyszny serek
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...fm> wrote in message
s.com...
> Mam problem!- nie potrafie upiec sernika!Prosze o sprawdzony przepis!

Zrób na zimno, na gotowych biszkoptach.

3. Data: 2006-10-02 08:33:43

Od: "katte_0" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...fm wrote:
> Mam problem!- nie potrafie upiec sernika!Prosze o sprawdzony przepis!

Sernik z brzoskwiniami. Pycha!

Składniki:
3 szklanki maki, 6 jaj, cukier, 1 margaryna, 1/2 kostki masła, 3
łyżeczki proszku do pieczenia, 1 budyń śmietankowy lub waniliowy, 1
puszka brzoskwiń odsączonych i pokrojonych w kostkę, 1/2 kg sera
imperial (lub innego, półtłustego, przemielonego).

Jak przyrządzić?
Zagnieść ciasto z maki, 5 żółtek, 1 margaryny, 3 łyżek cukru i
proszku do pieczenia. Podzielić na 2 części z czego - jedną ,
uformowaną w wałeczki - zamrozić, a drugą - rozprowadzić na
blasze (standardowa wlk do piekarników). Na ciasto wyłożyć masę
serową. Masa serowa: wymieszać ser z jednym jajkiem, 1/2 szklanki
cukru, budyniem i roztopionym , ale schłodzonym masłem. Na masę
serową wyłożyć brzoskwinie, a na nich pianę ubitą z 5 białek z 1
szklanką cukru. Zamrożone ciasto potrzeć na tarce na pianę. Piec 40
min w nagrzanym najpierw piekarniku.

4. Data: 2006-10-02 08:35:07

Od: "a...@p...fm" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za radę!Wolałabym tradycyjny,ale skoro nie potrafisz mi
pomóc!To dzięki za ten

5. Data: 2006-10-02 08:48:40

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...fm> wrote in message
.com...
Dzięki za radę!Wolałabym tradycyjny,ale skoro nie potrafisz mi
pomóc!To dzięki za ten

Dwa trzy dni temu były podane na kuchni przepisy - poszukaj.

6. Data: 2006-10-02 12:23:31

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

katte_0 wrote:
> [...]
> serową wyłożyć brzoskwinie, a na nich pianę ubitą z 5 białek z 1
> szklanką cukru. Zamrożone ciasto potrzeć na tarce na pianę. Piec 40

Niewiem, może jestem jakaś dziwna, ale zrobiłam raz taki sernik i wiecej nie
zamierzam. Za nic mi te brzoskwinie do sera nie pasują.
Ania
--
Kiedy sądzisz, że już gorzej być nie może - na pewno będzie.
Kiedy sądzisz, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz.

7. Data: 2006-10-02 12:33:27

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik wrote:
> Mam problem!- nie potrafie upiec sernika!Prosze o sprawdzony przepis!

Zrób sernik gotowany.
http://tinyurl.com/54k7b
Ania
--
Kiedy sadzisz, ze juz gorzej byc nie moze - na pewno bedzie.
Kiedy sadzisz, ze bedzie dobrze - kompletnie sie mylisz.

8. Data: 2006-10-02 13:47:13

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> Niewiem, może jestem jakaś dziwna, ale zrobiłam raz taki sernik i
wiecej nie
> zamierzam. Za nic mi te brzoskwinie do sera nie pasują.
> Ania

Jesteś dziwna ;o)

Pzdr
Paweł

9. Data: 2006-10-03 08:33:54

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...fm <a...@p...fm> napisał(a):

> Dzi=EAki za rad=EA!Wola=B3abym tradycyjny,ale skoro nie potrafisz mi
> pom=F3c!To dzi=EAki za ten

te, maruda, gugle Ci wymiotło? No i szklaną kule, którą powinnaś dołączać do
postów. Skoro sernika nie potrafisz upiec, to Ci ładnie podano hinta na
gotowany.

hania

10. Data: 2006-10-03 08:35:27

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> a...@p...fm <a...@p...fm> napisał(a):

> postów. Skoro sernika nie potrafisz upiec, to Ci ładnie podano hinta na
> gotowany.

no i na zimno, no i z brzoskwiniami, a Tej ciągle zle.

hania

Lody
JESZCZE...
Bitki drobiowe w sosie kremowo brokułowym
Muszki owocówki
Do grzybozjadaczy i grzybozbieraczy