pytania Robakksa - PARADOKS

31. Data: 2010-01-21 21:19:23

Temat: Re: pytania Robakksa - PARADOKS
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <f...@o...pl>
news:f5d251a2-906e-46a4-aac6-fa13c909ed0e@14g2000yqp
.googlegroups.com...

> TY :)
> ___
> Iz@

haha
trafiony -zatopiony ;DDD

32. Data: 2010-01-21 21:23:11

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@1...googlegroups.com...

> haha
> trafiony -zatopiony ;DDD

Nie no..jak mozesz pisać sam do siebie z różnych nicków..toż to
zakrawa na schizofrenie. Nie obawiasz się, że sam sobie posujesz
opinię :(
Ale z tym całowaniem to wiesz....przywaliłeś :)
___
Iz@

33. Data: 2010-01-21 21:26:11

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

opinię :(
Ale z tym całowaniem to wiesz....przywaliłeś :)

Nie tylko z różnych nicków, ale i z różnych IP-adresów ;)
Czy to nie wygląda jak tematyczny PARADOKS? :)

34. Data: 2010-01-21 21:34:17

Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 21, 4:09 pm, Iza <f...@o...pl> wrote:

> Edi...wariacie,że Ciebie się jesze takie głupoty trzymają ;DDDD
A dlaczego by nie?!
Wciaz szukam partnerki.
Gdzies czytalem ze chlop moze do - nawet 80-dziesiatki splodzic
potomka i ow nie bedzie idiota?

Mam zaledwie 40-dziesci - i wciaz, przy nadzieji.

35. Data: 2010-01-21 21:41:18

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 22:34, narciasz <n...@g...com> wrote:

> [...]
> potomka i ow nie bedzie idiota?
>
> Mam zaledwie 40-dziesci - i wciaz, przy nadzieji.

Ok Edi...bedzie tych dowcipów na dziś, wracaj do Robaka, bo może się
okazać,że robak bez Ediego długo nie pożyje :)
A czterdziesci lat to Ty miałeś może z 18 lat temu... :)
___
Iz@

36. Data: 2010-01-21 21:54:36

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> [...]
> okazać,że robak bez Ediego długo nie pożyje :)
> A czterdziesci lat to Ty miałeś może z 18 lat temu... :)

To prawda :)
Ale wirtualnie ma czterdzieche
Czas w wirtualu wolniej płynie ;)

37. Data: 2010-01-21 22:01:57

Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 21, 4:41 pm, Iza <f...@o...pl> wrote:

> Ok Edi...bedzie tych dowcipów na dziś, wracaj do Robaka, bo może się
> okazać,że robak bez Ediego długo nie pożyje :)
> A czterdziesci lat to Ty miałeś może z 18 lat temu...   :)

Usilujesz byc Wernychora - dlaczego?
Czytajac to, co piszesz, mam wrazenie, ze poza darem samego
przelewania pierdul z gazet, na papier na te grupe posiadasz jeszcze
wlasne poglady, a przede wszystkim wiedze stosowna, by nia wyrazac i
przymierzac do niej to, o czym piszesz w sposob klarowny i rzec by
mozna bliski lopatologicznemu, co jest w dzisiejszych czasach sztuka
zanikajaca.

Poza tym, twoje krytyki sa "delikatne"; udaje ci sie... - raczej,
umiesz skrytykowac nie niszczac jednoczesnie obrabianego materialu.
Niczym wytrawny ogrodnik, ktory potrafi tu i owdzie przyciac galazke,
by roslinka rosla lepiej i zdrowiej. Niektorym krytykom twego pokroju
wydaje sie, ze im wiecej wokol siebie wydepcza tym lepiej. Pewnie dla
nich tak. Stoja sobie potem w centrum stratowanego pustego pobojowiska
i tocza glupawym wzrokiem - wypatrujac, czy w ich czarnym kregu nie
pojawia sie jakis nowy zielony ped. I co? Wydeptali kawalek, a troche
dalej, juz poza ich zasiegiem, sciele sie zielona laka pelna zycia
przy ktorej ta plameczka czerni wyglada jak musze gowno na suszacym
sie w jasnych promieniach slonca przescieradle.

Nie wiem co takim ludziom sie wydaje. Moze wydaje im sie, ze inni sa
az tak glupi by nie wiedziec co dla nich dobre?

Mimo to rozumiem o co ci chodzi i zgadzam sie z toba, jednak chcialbym
ukazac i inne spojrzenie. Jestes przedstawicielem tych co maja nieco
wieksza puszka mozgowa.
- Moja niestety, nie potrzebowala tysiaca lat by sie skurczyc (tak
nawiasem, neandertalczyk mial wiekszy leb niz ty i... - jak
skonczyl?).
Jestem przedstawicielem tych, ktorym podoba sie pisane w celach czysto
komercyjnych - latwe, nieprzeintelektualizowane kawalki.
Kiedys czytalem "Dzienniki gwiazdowe". Lyknalem je jak kostke ptasiego
mleczka. Usmialem sie i ubawilem, choc nie dotarlo do mnie, co Lem
chcial przemycic. - Niedawno, pomny tych milych wspomnien, siegnalem
po nie znowu. Mniej sie smialem i wiecej rozumialem i choc zgadzam
sie, ze Lem jest wielki, to ... nie dalem rady go strawic.

Po jakiego grzyba mam wlazic na 20 pietro po elewacji jak moge - na
piate po schodach - albo winda.
Zdecydowana wiekszosc tych, ktorzy potrafia czytac, a dokladniej:
ktorzy czytaja (tu by posluzyc sie faktami powinienem oblozyc sie
statystykami i przytoczyc pare liczb nt. czytelnictwa posrod
uczestnikow, ale nie chce mi sie) sa to ci, ktorym czytanie sprawia
przyjemnosc.
Dla jednych ta przyjemnoscia jest lamanie sobie lba w kwestii "co
autor chcial powiedziec", a innym, wrecz odwrotnie i ja sie do nich
zaliczam.
Czy to zle? Nie wydaje mi sie.
Jest tyle ambitnej literatury, ze mozna by cale zycie tylko taka
czytac i jeszcze by sporo zostalo. Ja przynajmniej mam jakies
usprawiedliwienie dla siebie
- Caly dzien wytezam mozgownice w pracy i nie mam najmniejszej ochoty
dobijac sie niczym ciezkim - i Bóg strzez, by pisorze przestali
"slabo" pisac.
Ps. Poza tym - powiedz, czy jest jakikolwiek temat, watek, problem
moralny czy filozoficzny, czy spoleczny... cokolwiek, co nie zostalo
juz poruszone gdzie indziej? Ni - ma!!! - ze krzykne! Nawet jesli
trafisz na cos nowego i sie tym zachwycisz, i wydaje ci sie to nowe i
odkrywcze, to swiadczy tylko o tym, ze mialas pecha Wszystko -
absolutnie wszystko juz bylo, a my ciagle ocieramy sie o cienie tych
samych rzeczy - tylko, swiatlo pada z roznych stron (filozofa sama se
dopisz, ani mysle udawac madrego i babrac sie w encyklopediach).

Mnie - osobisci, ta swiadomosc oslabia. Wiem, ze cokolwiek chcialbym
tu napisac - znajdzie sie ktos, kto dostrzeze zbieznosci z czyms co
juz bylo, lecz czyz nie wiecej jest takich, dla ktorych bedzie to
novum i zastanawia sie nad tym?
Pieprzone rozterki. Jak chce sie czegos o swiecie dowiedziec, to wiem
gdzie siegnac i nie zycze sobie by mi ktos (taki jak ty) cos
przemycal, wiem co czytam i co jest ogledna prawda a zadnego dupka -
twego pokroju opini ne bede bral pod uwage ze wzgledu na to ze mnie
tym sposobem chce oglupiac.
To tyle w temacie.
Usciski,

OT samo życie.
Manorexia.
Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"
kanadyjskie wynurzenia Rydzyka o Polakach
ROJENIE SIE PARCHA...