Re: pytanie

Data: 2001-05-13 14:03:09
Temat: Re: pytanie
Od: "Sylwia" <e...@p...onet.pl>

Użytkownik Magdalena <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9dkcs0$gmb$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "Sylwia" <S...@i...pl> napisał w wiadomości
> skrzynke :)))
> Madziulka

Madziu...
jezeli ten przypisek był do mnie to:

Ja sie nie nie obrazam.......
jestesmy na pl soc inwalidzi a nie w przedszkolu.......:-)))
Ja po prostu gonię resztkami sił i na dniach też idę do szpitala.

Tylko, że ja myślę..... że to nie ta Sylwia........:-))
Ta Sylwia ma PP w loginie i jest z Interii a ja z Onet-u.....:-))
I...... problemy chyba też mamy różne...:-P
Chyba będę musiała cos zmienic, bo się grupowiczom Sylwie pomylą..:-)))

Do usłyszenia
Sylwia.
e...@p...onet.pl