pytanie okolokulinarne :)

1. Data: 2000-06-05 19:51:01

Temat: pytanie okolokulinarne :)
Od: "Marek" <p...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
poradzcie, jako grupa poniekad tematyczna :-)
poszukuje lodowki. a dokladniej - duzej lodowki z malym zamrazalnikiem.
wszedzie sa w sprzedazy tylko te z zamrazarkami i mala komora
chlodziarki.
znacie jakis model - jakiejs dostepnej u nas firmy - ktora oferowalaby
lodowke z ok. 300l komora chlodzenia? moze miec maly zamrazalnik (bo w
razie braku pradu lepiej utrzyma niska temperature), ale nie jest to
warunek konieczny. dodam, ze potrzebuje tego do domu, a zamrazarke mam
oddzielnie i nie chce tego zmieniac.
jedyny model o wymaganych gabarytach jaki spotkalem , Ardo - wlasnie
wyszedl z produkcji z powodu braku zainteresowania klientow (!). ale
ironia. :)
pozdrawiam.
Marek

1. Data: 2000-06-06 08:22:17

Temat: Re: pytanie okolokulinarne :)
Od: laute <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taka lodowke Whirpool, kupiona 3 lata temu. Postaram sie sprawdzic jaki
to model i dam Ci znac jutro (mam nadzieje, ze model nie wyszedl z
produkcji)

1. Data: 2000-06-06 18:59:08

Od: "Marek" <p...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "laute" <l...@i...pl> napisal w wiadomosci
> Mam taka lodowke Whirpool, kupiona 3 lata temu. Postaram sie sprawdzic
jaki

dzieki, czekam na info.

1. Data: 2000-06-07 07:38:55

Od: laute <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Srawdzalam - ale na samej lodowce nie ma nigdzie nazwy modelu, a instrukcje
obslugi wraz z karta gwarancyjna skutecznie gdzies schowalam i nie pamietam
gdzie :-(
Mysle, ze model jest jednak w produkcji - 2 dni temu widzialam w krakowskiej
IKEA zestaw mebli kuchennych z wkomponowana wen identyczna lodowka. Radze
poszukac w sklepach z Whirpool'em. Polecam!
laute

Jajecznica po... prowansalsku?
zupa szparagowa?
kuchnia baskijska