Re: quasi inteligentna instalacja elektryczna... ?

From: "Oasy" <u...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.rec.dom
Subject: Re: quasi inteligentna instalacja elektryczna... ?
Date: Sat, 10 Mar 2007 13:12:40 +0100

Użytkownik "Anonim" <n...@a...email> napisał w wiadomości
news:ess656$7bc$1@news.tkdami.net...

> co mi to daje? jak wyjezdzam właczam wyłączniki czasowe i ustalam
> harmonogram świecenia - wszyscy myślą że jestem w domciu bo pali się
> światło górne - główne a nie jakaś mała lampka itp, jeśłi zamiast
> przekaźników podłączysz karte z przekaźnikami do PC to masz otwarte
> sterowanie przez NET. dodatkowo zrobiłem sobie udogodnienia z RTV ale to
> chyba Cie nieinteresuje :)

Dawno temu jak się jeszcze bawiłem elektroniką to kombinowałem z układami
DTMF i z jakimś mikroprocesorkiem, gdzie przez telefon można było sobie co
nieco włączyć, zagrzać mieszkanie przed przybyciem, podgrzać kotlecika w
trakcie powrotu do domu :)....no dobra, z kotlecikiem nie próbowałem, ale
spoko do zrobienia. Teraz w dobie internetu o niebo łatwiej o to wszystko.
Czasem się przyda, czasem nie, ale jaka zabawa :)

Pozdrawiam
Andrzej