Re: radosna roslina

Data: 2000-10-05 10:55:41
Temat: Re: radosna roslina
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl>

Jerzy wrote:
> jeszcze zostało na roślinki i wiele innych rzeczy
> ... a wszystko przez Ciebie i pozostałych co to mają duże areały i duże
> osiągnięcia.

Czego sie nie chwalisz i tak miedzy wierszami, polgebkiem? Tu lubia
bardzo doradzac tym co maja duza dzialke i to jeszcze niezagospodarowana
:-)
Co do arealow, to ja mam tylko ok. 2000m2 - to nie jest duzy areal. A co
do osiagniec - te to mam maciupenkie - na razie.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek K. :-)