Re: rainbow

From: "Kane" <s...@s...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: rainbow
Date: Sun, 22 Feb 2009 06:07:02 +0100

> Problem jedynie w tym, że w przypadku małych powierzchni do uprzątnięcia,
> np. zapiaszczony kawałek podłogi, czy kilku okruszków w kuchni dłużej trwa
> wymienienie wszystkich rytuałów obsługi Rainbowa, niż sprzątanie zwykłym
> odkurzaczem.

Oczywiscie - narzedzie dobiera sie odpowiednio do pracy. Jak mi ptak nasra
na srodek maski
to tez nie wyciagam karchera. ;)

> Przypomniałem sobie jeszcze jeden mały minus Rainbowa - jest dość głośny.

Tyz prowda.

Demonizowanie jednak tego "jak to odkurzacz typu rainbow czy hyla jest
niewygodny" jest stanowcza przesada imho. Ma swoje zalety i wady - jak kazdy
inny odkurzacz. Sam bym go nie kupil - jest po prostu za drogi (hyla takze).

Pozdrawiam

Kane