rak zoladka

1. Data: 2004-09-24 14:51:34

Temat: rak zoladka
Od: "Thirian" <t...@t...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Chcialem poprosic o rade lub sugestie dotyczace choroby mojego ojca.
Szczegolnie zalezy mi na opiniach ludzi majacych w tym temacie doswiadczenie
oraz jesli tak mozna powiedziec "wygrana walke".

Moj Tata (52 lata) ma raka zoladka oraz watroby.
Chorobe wykryto w polowie kwietnia. Okazalo sie jednak iz nowotwor jest
umiejscowiony miedzy przelykiem a zoladkiem i nie mozna go operowac.
Ojciec przeszedl 3 cykle chemioterapii
W wyniku slabych rezultatow zakonczono leczenie w Instytucie Onkologii w
Gliwicach wna poczatku sierpnia ze skierowaniem aby dalsze leczenie bylo
kontynuowane
przez lekarza rodzinnego lub w hospicjum.
Chyba każdy wie, co to oznacza.

Podjelismy prywatne leczenie. Tata przeszedl nastepny cykl chemioterapii.
Oprocz medycyny konwencjonalnej stosujemy także bioenergoterapie,
preparat zwany potocznie "koci pazur", aloes (od 2 tygodni)
W wyniku tych dzialan nowotwor znacznie się zmniejszyl w zoladku oraz
niewiele na watrobie.
Niestety tata czuje się coraz gorzej: duzo schudl (około 20 kg), ma problemy
z jedzeniem pomimo,ze rak się zmniejszyl to przejscie pomiedzy przelykiem a
zoladkiem jest
coraz mniejsze.

Czy ktos jest w stanie cos poradzic, podpowiedziec gdzie ewentualnie mozna
sie jeszcze udac, z czego skorzystac.

Z gory dziekuje za wszelkie rady.

P.S. Przepraszam za brak fachowosci w jezyku medycznym.

2. Data: 2004-09-25 00:48:39

Temat: Re: rak zoladka
Od: "pay-back" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Thirian" <t...@t...zabrze.net.pl> napisał w
wiadomości news:cj1cd2$dpr$2@polsl.gliwice.pl...
> [...]
> sie jeszcze udac, z czego skorzystac.
>
> Z gory dziekuje za wszelkie rady.
>
> P.S. Przepraszam za brak fachowosci w jezyku medycznym.

Witaj...
nie wiem jak ci to powiedzieć, ale skoro twój tata schódł tak nagle to nic
dobrego mu nie wróżę. Ten rak mu powoli "wyżera ciało" i moi znajomi którzy
mieli raka; po obfitym schudnięciu (od 15kg w górę) zmarli w czasie nie
większym niż pół roku :(
Tak apropo chudnięcia; Marcin Pawłowski ma raka; bardzo schódł; chyba trafił
do szpitala bo już nie występuje w faktach, ale wyglądał fatalnie, ważył nie
więcej niż 35kg.

Jeżeli się mylę to proszę żeby inni mnie poprawili, w każdym razie tak było
u moich znajomych :/

3. Data: 2004-09-25 06:20:47

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pay-back" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
trafił
> do szpitala bo już nie występuje w faktach, ale wyglądał fatalnie, ważył

on podobno mial przerwana kuracje w szajcarii, zeby wlasnie przytyc... nie
wiesz, jaki rodzaj raka on ma, ze sie tak go trzyma?:(

4. Data: 2004-09-25 12:04:29

Od: "pay-back" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cj32nu$dqq$1@mamut.aster.pl...
> [...]
>
> on podobno mial przerwana kuracje w szajcarii, zeby wlasnie przytyc... nie
> wiesz, jaki rodzaj raka on ma, ze sie tak go trzyma?:(

nie wiem; wiem tyle co go widziałem w telewizji.

5. Data: 2004-09-25 12:12:56

Od: "pay-back" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> on podobno mial przerwana kuracje w szajcarii, zeby wlasnie przytyc... nie
> wiesz, jaki rodzaj raka on ma, ze sie tak go trzyma?:(

Nie wiem czy ma on raka żołądka, ale w każdym razie to coś bardzo go
wyniszcza :(
Można sobie go zobaczyć i o nim poczytać tu:
http://skocz.pl/tvn_marcin

6. Data: 2004-09-25 12:44:41

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie

> nie wiem; wiem tyle co go widziałem w telewizji.

Podobno wiezlow chlonnych.

Magda

7. Data: 2004-09-25 12:46:10

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy ma on raka żołądka, ale w każdym razie to coś bardzo go
> wyniszcza :(
> Można sobie go zobaczyć i o nim poczytać tu:
> http://skocz.pl/tvn_marcin

O matko :((((
Trzymam kciuki aby wyszedl z tego:(

Magda

8. Data: 2004-09-25 17:55:43

Od: "pay-back" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "pay-back" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> O matko :((((
> Trzymam kciuki aby wyszedl z tego:(
>
> Magda

Ja również !
Jeżeli się bardziej przyjżeć zdjęciu to widać ksztaut czaszki :( :( :(
smutne ale prawdziwe :[ :[ :[

9. Data: 2004-09-26 07:41:17

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno wiezlow chlonnych.

durczok mial to samo? on jakos szybciej z tego wyszedl i bez takiego
strasznego chudniecia....

a od czego wlasnie sie tak chudnie - wymioty po chemii?

10. Data: 2004-09-26 08:00:33

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua wrote:

> a od czego wlasnie sie tak chudnie - wymioty po chemii?

poczytaj o kacheksji nowotworowej.
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

rak zoladka
poparzony ryj
Histroia medycyny
Bardzo prosze kto moze to przetlumaczyc...
kropelki dla zmeczonych oczek