Re: rankingi gimnazjów?

From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: rankingi gimnazjów?
Date: Wed, 24 Oct 2007 20:47:10 +0200

Użytkownik "Anna" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ffnm1a$h16$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> czy w Waszych miastach (a może ktoś zna ogólnopolskie) jest ranking
> gimnazjów ?
>
> Moja pociecha chodzi do szóstej klasy, czas byłoby rozejrzeć się za
> porządnym gimnazjum w mieście
> w internecie znalazłam tylko rankingi liceów, a gimnazjów nie ma (może
> słabo szukam?:(
>
> Czytam opisy w gazecie w odnośnie różnych gimnazjów w moim mieście
> (Lublin), tylko które gimnazjum będzie najlepsze
> chodzi o to, żeby poziom nauczania był wysoki i o parę innych spraw.

> [...]
Mieszkam w Krakowie i mam dobre gimnazjum rejonowe. Tylko okazuje się ze w
gimnazjum 1/3 to dzieci z rejonu a wiekszość to dodarkowi. Co z tego jak
dostanie się do rejonowego ale do gorszej klasy> są 4 klasy fakultatywne(
gdzie fakultrt do 2 godziny dodatkowe do wyboru jezyk matematyka lub polski)
i 3 klasy zwykłe.
pod uwagś jest brana srednia z 5 glownych przedmiotów w podstawówce.
a na prywatne nie bardzo mnie stać no i w okolicy dobrego nie ma
a gimnazja moze poszukaj tu- http://www.gimnazja.pl/nl.asp
wtym roku chyba już ktos podawał link na grupie ale nie pamiętam