Re: rankingi gimnazjów?

From: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: rankingi gimnazjów?
Date: Thu, 25 Oct 2007 15:19:32 +0200

"Anna" <l...@w...pl> wrote in message
news:ffnm1a$h16$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Drugie pytanie to: ile osób posłało lub zamierza swoje dzieci do
> prywatnego gimnazjum?

My mamy dobre doswiadczenia z niepublicznymi szkolami - starsza corka
chodzila do prywatnej podstawowki, potem do spolecznego gimnazjum i liceum.
Teraz jest na drugim roku studiow (panstwowych).
Mlodsza corke tez mamy zamiar poslac do szkoly niepublicznej.

> W Lublinie wpisowe waha się od 300 do 700 złotych zas czesne to wydatek
> rzędu 400 - 600 złotych/miesiąc.

Placilismy 1000 PLN miesiecznie, przez 10 miesiecy w roku (w liceum tyle
samo).

> i w ogóle czy dzięcie wysłać do "dobrego publicznego" gimnazjum czy też w
> ogóle od razu rozpatrywać tylko te prywatne,
> bo faktycznie warunki lepsze (mniej osób w klasie, lepiej opłacana i co
> za tym idzie starająca sie kadra, dobre wyposażenie pracowni
> chemicznych, fizycznych, sal gimnastycznych itp itd)?

Akurat z tym wyposazeniem, to w prywatnych roznie bywa.
Najlepiej samemu przejsc sie do gimnazjum, porozmawiac z dyrekcja, obejrzec
budynek, oczywiscie sprawdzic rankingi i dopiero podejmowac decyzje.

--
Axel