re;) majonezik na wkupne od tej co się miała odchudzać;))

1. Data: 2002-01-28 20:24:57

Temat: re;) majonezik na wkupne od tej co się miała odchudzać;))
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Być może, że znacie już różne sposoby na dobry majonez, jednak przepis który
podaję poniżej sprawi, że ziemia i niebo się poruszą;))
Składniki:
jajo
pół cytryny ( wyciśniętej;))
czubata (!) łyżka musztardy Kamisu - "Francuskiej" ( KONIECZNIE TA, żadna inna!)
szczypta soli
ukręcić troszkę pieprzu ( najlepiej Ducrosa, seria młynek - pieprz kolorowy -
jeśli nie znacie to gorąco polecam, rewelacja - zwykły czarny, nawet świeżo
zmielony się nie umywa )
i do tego wszystkiego ok. 1/4l oliwy
--- wszystkie składniki - OPRÓCZ OLIWY - miksować na najwyższych obrotach, aż
do połączenia, następnie delikatnie zacząć w trakcie mieszania wlewać oliwę;
ucierać aż do zmiany koloru i zgęstnienia.
NIEBIAŃSKI SMAK, a do tego za każdym kęsem chrupie gorczyca.., w lodówce
wytrzymuje do trzech dni, o ile wy wytrzymacie:))
Ps.: Zwykła utarta marchewka ze zmiksowaną pomarańczą z dodatkiem Tego Majonezu
staje się powodem, by odpłynąć od codziennych problemów.., ( warto zabierać do
pracy;))
Ps2.: A jedliście ową startą marchewkę ze zmiksowaną pomarańczą i wciśniętą
cytrynką? Smak fenomenalny, chrupkie i soczyste, nawet po 5-cio godzinnym biegu
podnosi człowieka do góry!
Kamila K. / s...@p...onet.pl

1. Data: 2002-01-28 20:31:32

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cytrynką? Smak fenomenalny, chrupkie i soczyste, nawet po 5-cio godzinnym

Czytalaś hemingłeja?
U niego to sie niebo i ziemia po czymś innym poruszało....
Nigdy jeszcze majonezu z musztrda francuska nie robiłem.
Musze koniecznie sporobować!
Dzięki za inspiracje!
Próbowałas z innymi musztardami niz kamisu?, że piszesz tak jednoznacznie?
[teraz słucha for seasons by wiwaldi na klasyczna kapele rockowa: 2 gitart, bas
i perkusja, odjazd, mowie Wam!]

pozdr,
grzes
ps. myślę, ze lubie Cie bardzo... nie za przepis, za podejscie....

1. Data: 2002-01-28 20:34:21

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pół cytryny ( wyciśniętej;))
> czubata (!) łyżka musztardy Kamisu - "Francuskiej" ( KONIECZNIE TA, żadna
ciach

> Kamila K. / s...@p...onet.pl

jakos nie chcialabym zeby majonez trzeszczal mi w zebach;)

Mechcia

1. Data: 2002-01-28 20:40:33

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Smak fenomenalny, chrupkie i soczyste, nawet po 5-cio godzinnym
>biegu
>
>Czytalaś hemingłeja?
>U niego to sie niebo i ziemia po czymś innym poruszało....
ale Grzesiu - o ile pamietam tylko raz w zyciu, albo co najwyzej pare......
:))

>Nigdy jeszcze majonezu z musztrda francuska nie robiłem.
>Musze koniecznie sporobować!
>Dzięki za inspiracje!
>Próbowałas z innymi musztardami niz kamisu?, że piszesz tak jednoznacznie?
polecam Kamis jak najbardziej.....

>[teraz słucha for seasons by wiwaldi na klasyczna kapele rockowa: 2 gitart,
>bas
>i perkusja, odjazd, mowie Wam!]
a ja jem..... mazdamerek i pije renskie...
oj, jak ja lubie renski. Ostatnio zapomnialam, ze tak bardzo. ale dosltala pod
choinke, rozkochalam sie po raz drugi i .... juz mam zapas...

Monisiatko
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-01-28 20:55:22

Od: "Grzegorz Ostrowski" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale Grzesiu - o ile pamietam tylko raz w zyciu, albo co najwyzej
pare......
> :))
aj tam....
nie tekich rzeczy na tym świecie, co sie ich powtorzyc nie da....
ja tak myslę...
[kilka razy udało mi sie powtórzyć...[

> [...]
pod
> choinke, rozkochalam sie po raz drugi i .... juz mam zapas...

aja pije piffo krulefskie i jem corn de blue i skrzydelka z kejefci i tez
tesz jest ok

pozdr,
grzes

1. Data: 2002-01-28 20:58:22

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>pare......
>aj tam....
>nie tekich rzeczy na tym świecie, co sie ich powtorzyc nie da....
>ja tak myslę...
>[kilka razy udało mi sie powtórzyć...[
ale co???? to drzenie???
:)

>pod

>aja pije piffo krulefskie i jem corn de blue i skrzydelka z kejefci i tez
> [...]
ale skrzydelka to lwansje produkcji, tylko takie jak w KFC.....
ale mnie sie serek skonczyl....
moze jeszcze orzeszki do winka?
Wlasnie na Discovery poinformowano mnie, ze Francuz wypija 1,5 litra wina
dziennie - hmmmm, alkoholicy???

1. Data: 2002-01-28 21:00:46

Od: "Grzegorz Ostrowski" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakos nie chcialabym zeby majonez trzeszczal mi w zebach;)
>
> Mechcia

Mechciu Kochana!
To nie dodwaj musztardy francuskiej do majonezu!
Nie bedzie trreszczał!

--
Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę smacznego
Grzegorz Ostrowski: Gotowanie to sztuka!

1. Data: 2002-01-28 21:04:32

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Ostrowski" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>

> --
> Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę smacznego
> Grzegorz Ostrowski: Gotowanie to sztuka!

nie zamierzam bezczescic majoneziku hihi

Mechcia
ale musztarde francuska ogolnie to bardzosci lubie!

1. Data: 2002-01-28 21:06:21

Od: "Grzegorz Ostrowski" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze jeszcze orzeszki do winka?
> Wlasnie na Discovery poinformowano mnie, ze Francuz wypija 1,5 litra wina

Nie lubie orzeszków.
Ale takie np, Mistrza i Małgorzate jak najbardziej, nie mowiąc o Moskie
Pietuszki....

pozdr,
grzesio
ps. słucham utwór o miłosci

1. Data: 2002-01-28 21:08:03

Temat: ludziska:) OT oczywiscie
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> pozdr,
> grzesio
> ps. słucham utwór o miłosci

sie porobilo....

Mechcia
zaczynam drzec przed straznikami od OT i inych takich ostatnich wymyslow

kebab
Witam mniam mniam ...
Tiramisu z i bez mascarpone oraz smalec
PD: Kurczak w sosie oliwkowym