Zoll w sprawie aborcji - polecam!

511. Data: 2011-11-11 20:47:50

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 21:27:35 +0100, Paulinka napisał(a):

> Gdyby nie kampania samobadania piersi przez kobiety, mogłabym dzisiaj
> być amazonką albo mogłoby mnie nie być.

Nieno, samobadanie to ja zaliczam do rytunowych czynnosci przy myciu, a nie
do diagnostyki medycznej.

> Nie gadaj takich bzdur. Cała rodzina była non stop chora. Ja miałam
> anginę ileś razy w ciągu roku. Wymusiłam (tak wymusiłam!) na laryngologu
> badanie w kierunku chlamydii, okazało się, że to jest cała przyczyna
> tych zakażeń. Mamy odpukać jesień, a u nas wszyscy zdrowi.
> Jeśli można czemuś zapobiec, to trzeba to robić.

Czyli przebadaliście się, jak coś zaczeło się dziać.
Nie mamy żadnych dolegliwości póki co. A ojciec i ciotka MŚK zmarli na
udar. To wiesz, my już mniej wiecej wiemy, co nam pisane.

512. Data: 2011-11-11 20:49:39

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oj tam, oj tam, to wszytsko Twoja wina! ;)
> Za delikatne masz palce :) I stworzonka do agresywnych
> zachowań prowokujesz :)
Że sprowokowałem to fakt ... Ale że słabe ?
Jak wyrwałem rękę z klatki, to świnka fruu... powieszona
zębami za palec i na podłogę poleciała ... Użarła w mały palec
w okolicach zgięcia przy ostatnim paliczku. Ból niewąski
a krew się też nieźle lała.
Moją córę zresztą też użarł, tylko w mniej bolesne miejsce -
ale też go podniosła 'za zęby do góry' - tylko ostrożnie
i rana się nie rozpruła jak u mnie ... Młodszy samiec jest
taki nerwus, od urodzenia i trzeba z nim uważać.

BTW. W domu rodzinnym mieliśmy kota i świnkę jednocześnie.
Kociak od młodego ją znał, jako mały ganiał za nią
po kuchni i 'podgryzał' z tyłu, pazurkami lekko przytrzymywał
- jak to się małe koty ze sobą bawią. Krzywdy jej nie robił,
i beztrosko sobie z nią poczynał - ale do czasu. Świnia
w końcu się z nim dogadała - zrobiła gwałtowny półobrut
i ciachnęła go w nos. Tylko obserwowaliśmy, jak się
cały w sobie skulił, zamknął oczy, uszy po sobie
a na nosie rośnie wielka kropla krwi. Zabawy się skończyły.
Od tamtej chwili wiedzieliśmy, że świnia jak się naprawdę
zdrzaźni - to nie ma żartów :)

513. Data: 2011-11-11 20:52:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Nov 2011 21:35:50 +0100, Paulinka napisał(a):

> Jandy mój tata organicznie nie cierpi, chyba za tą niebywałą ekspresję :-)

Aktorska ekspresja to trzęsienie głową i papieros w zebach? - no nie
przesadzajmy.
Choć z drugiej strony to ona chyba już nie pali - zrobiła sobie implanty,
to szkoda ;-P

514. Data: 2011-11-11 20:56:13

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> Nie mamy żadnych dolegliwości póki co. A ojciec i ciotka MŚK zmarli na
> udar. To wiesz, my już mniej wiecej wiemy, co nam pisane.

Wiem, ze jeśli można to trzeba się badać i zapobiegać.
Rak rozwija się pokrętnie i czasem bardzo długo. Nikt nikomu nie każe
mieć jakieś fobii i się pompować na kolonoskopii co jakiś czas (tak to
bardzo inwazyjne badanie), ale warto oglądać swoje ciało i czytać,
sprawdzać, a nie oddawać się Opatrzności. Ona i tak po nas sięgnie.

--

Paulinka

515. Data: 2011-11-11 21:00:33

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:j9k0v6$fo3$19@node2.news.atman.pl...

> Jandy mój tata organicznie nie cierpi, chyba za tą niebywałą ekspresję :-)

No ale w 'Bez Tajemnic' to tej jandowskiej ekspresji w ogóle nie ma.
Imo Janda jest tu naprawdę dobra.

516. Data: 2011-11-11 21:04:36

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-11 21:49, niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> i rana się nie rozpruła jak u mnie ... Młodszy samiec jest
> taki nerwus, od urodzenia i trzeba z nim uważać.

A nie wiem, czy słyszałeś o tym, ale zwierzęta upadabniają się do swoich
właścicieli.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

517. Data: 2011-11-11 21:05:56

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cóż, moje nie będą wychodzić, ponieważ "przyjaciele zwierzatek"
> doprowadzili do zlikwidowania instytucji hycla, skutkiem czego całe zgraje
> mniej lub bardziej bezdomnych psów za naszym ogrodzeniem się pałętają,
> niektóre w liczbie kilkunastu sztuk na raz... Poza wszystkim skutek tego
> jest też taki, że niemal zupełnie wyginęły kuropatwy i bażanty.
> No wiec pomijajac kuropatwy, a skupiając się na zgrajach psów - koty za 3
> miesiące będa wykastrowane, żeby w domu nie mogły znaczyć.

No cóż, z tymi psami to jest problem. Ale i z kotami.
Mieszczańscy miłośnicy zwierząt walczący o to, by zakazać
polowań na psy i koty wałęsające się po lasach, w ogóle
nie zdają sobie sprawy z realiów polskiej wsi, gdzie np.
chłop specjalnie spuszcza nocą psy, żeby się same wykarmiły.
Nie zdają sobie też sprawy, jak wielkim szkodnikiem w lasach
jest kot, który prawie do każdego gniazda się dostanie.

518. Data: 2011-11-11 21:07:13

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-11 20:39, Ikselka pisze:

> Ale może być pomyłka? - neeeenoskont!

A może? Myślałam, że nie przewidujesz takowych w _swoim_ repertuarze. ;-P

Ewa

519. Data: 2011-11-11 21:07:51

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
w końcu się z nim dogadała - zrobiła gwałtowny półobrut
... półobrót ...

520. Data: 2011-11-11 21:11:40

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-11 21:28, zażółcony pisze:

> Na błyskawiczne oswajanie młodych świnek to jest taki
> sposób, żeby ją codziennie przed snem wziąć na 15 min.
> pod kołdrę, a nawet pod piżamę na gołe ciało. Bardzo
> szybko można się wtedy ze świnką dogadać - ciepełko
> i ciasnota je rozleniwiają, zaczynają bardzo miło
> kojarzyć nasze pieszczoty i nasz zapach.

Dzisiaj musiałam jej sprzątnąć klatkę, więc trzeba było wyciągnąć ją z
bezpiecznego domku. O mało zawału bidulka nie dostała. Ale kiedy ją
trzymałam na rękach, to tak mi się wyrywała, że w końcu wlazła mi pod
bluzę na plecy. A teraz siedzi obrażona i nie wyściubia nosa ze swojej
chatki. ;)

Ewa

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
No to nara czubki