Zoll w sprawie aborcji - polecam!

661. Data: 2011-11-14 21:34:03

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-14 10:22, zażółcony pisze:

> To będzie ta:
> http://www.psiaki.pl/sklep/product_info.php/cPath/46
_62/products_id/1686

Moja ciut krótsza, ale za to też odrobinę szersza, więc dwie chyba
powinny się zmieścić.

Ewa

662. Data: 2011-11-14 22:04:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2011 22:32:11 +0100, medea napisał(a):

> Raczej - kto chciałby.
> A kto pytał o urla?

A nie pamiętam - Żółty chyba.

663. Data: 2011-11-14 22:04:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2011 22:33:13 +0100, medea napisał(a):

> Kakao zrozumiałam, ale makowce? Zbytnie wyuzdanie jak dla mnie. ;)

Makowce to mi się z Szapołowską i Lindą kojarzą.
Hint: "Cała jestem w maku!"

664. Data: 2011-11-14 23:41:33

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-14 22:33, medea pisze:

> Kakao zrozumiałam, ale makowce? Zbytnie wyuzdanie jak dla mnie. ;)

... no nie wiem ...
Aicha, mam im zapodać ?

665. Data: 2011-11-14 23:48:17

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 00:41, zażółcony pisze:

> .... no nie wiem ...
> Aicha, mam im zapodać ?

Faktycznie, hardkorowe trochę i - dla niektórych - obleśne.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

666. Data: 2011-11-15 07:36:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> ... no nie wiem ...
> Aicha, mam im zapodać ?

Najwyżej będzie piernik na wigilijnym stole.

Qra, nie Aicha

667. Data: 2011-11-15 07:43:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To będzie ta:
> http://www.psiaki.pl/sklep/product_info.php/cPath/46
_62/products_id/1686

> Tyle, że była planowana na dwie świnki, na trzy to już trochę za mała.
> Latem świnki jadą na wakacje i wtedy mają sporą zagrodę, robią za kosiarki
> do trawy :)

To rzeczywiscie te świnie mało wymagające w utrzymaniu są. Moje dwa ogony
mają większą klatkę i w dodatku jeszcze z piętrem. No ale one w klatce
wariactwa uprawiają, za to na wolności każdy się układa plackiem w ulubionym
miejscu i tylko na siebie kątem oka spozierają.
A na świeżą trawkę bałam się luzem puścić, bo jeszcze się który przestraszy,
ucieknie i jakaś krzywda mu się stanie. A z szelek wyłażą.

Qra

668. Data: 2011-11-15 07:46:09

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktycznie, hardkorowe trochę i - dla niektórych - obleśne.

Trudno. Gadaj, bo ja też nie łapię.

N.

669. Data: 2011-11-15 08:44:18

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 00:48, Aicha pisze:

> Faktycznie, hardkorowe trochę i - dla niektórych - obleśne.

No dobra ...

Całuje się chłopak z nowo poznaną dziewczyną na dyskotece.
i w pewnym momencie się odrywa, coś międli w ustach
i wypluwa na ziemię. Przygląda się chwilę i pyta:
"Co to jest ... Mak ? Zębów nie umyłaś ?"
A dziewczyna spłoniła się zawstydzona ...
"Przepraszam ... "
Atmosfera trochę siadła, więc dziewczyna
próbuje się tłumaczyć:
"Bo wiesz, Baśka jadła wczoraj makowiec,
a dzisiaj Grzechu jechał ją w kakao,
a ja przed chwilą robiłam mu laskę ..."

670. Data: 2011-11-15 09:12:27

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 08:43, Qrczak pisze:

> [...]
> A na świeżą trawkę bałam się luzem puścić, bo jeszcze się który
> przestraszy, ucieknie i jakaś krzywda mu się stanie. A z szelek wyłażą.

Szczury ponoć zaskakująco inteligentne bestie, zastanawiałem się kiedyś
nad takim pupilkiem. No ale taki to po ścianach pewnie potrafi łazić.
A śwince morskiej wystarczy ogrodzenie wysokości
30 cm. Jak się świnka uprze albo czegoś bardzo przestraszy,
to jest w stanie takie coś dość swobodnie przeskoczyć, ale
zazwyczaj jej to po prostu nie wpada do głowy. Jak ma duży teren
powiedzmy około 2-3m kwadratowych a w środku jakieś schronienie,
domek - to trzyma się terenu.

Kupiłem kawałek siatki ogrodowej 4x1m, pociąłem wzdłuż na trzy kawałki
4,0x0,33m , przyszyłem do naostrzonych kołków i jest przestawiany
wybieg na lato.

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
No to nara czubki
Osobowość przywódcy