Zoll w sprawie aborcji - polecam!

681. Data: 2011-11-15 14:35:15

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-14 19:00, Ikselka pisze:

> Kwestię cierpienia-niecierpienia oraz rdzenia kręgowego?
> Nie odpowiedziałam, bo wydaje mi się, ze dosyc już wcześniej opisałam się
> na ten temat, można powiedzieć, ze wręcz po kokardkę. Czego oczekujesz?

Spróbuję króciutko: nie chodzi o rdzeń, ale o wyjaśnienie widocznej
niespójności Twojej argumentacji. Prezentujesz się jak dwie osoby,
które funkcjonują wg dwóch odmiennych logik, w inny sposób prowadzą
argumentację i mają podzielone 'obszary zainteresowań, specjalizacji'.
Jedna zajmuje się życiem i śmiercią dzieci nienarodzonych, druga
zajmuje się życiem i śmiercią zwierzątek. Osoby te w imię jakiegoś
wyższego paktu o nieagresji i głębokiej lojalności nie komunikują
się ze sobą i nie wchodzą na swój teren.
Dlaczego nie pozwalasz wewnętrznemu biologowi/zoologowi
znającemu detale budowy układu nerwowego powiedzieć dwóch słów
o śmierci zarodków ?
Dlaczego religijnemu humaniście nie pozwalasz wtrącić kilku słów
do kwestii zabijania zwierząt ?

682. Data: 2011-11-15 15:10:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Nov 2011 09:44:18 +0100, zażółcony napisał(a):

> No dobra ...
>
> Całuje się chłopak z nowo poznaną dziewczyną na dyskotece.
> i w pewnym momencie się odrywa, coś międli w ustach
> i wypluwa na ziemię. Przygląda się chwilę i pyta:
> "Co to jest ... Mak ? Zębów nie umyłaś ?"
> A dziewczyna spłoniła się zawstydzona ...
> "Przepraszam ... "
> Atmosfera trochę siadła, więc dziewczyna
> próbuje się tłumaczyć:
> "Bo wiesz, Baśka jadła wczoraj makowiec,
> a dzisiaj Grzechu jechał ją w kakao,
> a ja przed chwilą robiłam mu laskę ..."

Czyli co - zamknięty obieg maku w naturze.
Bardzo fajny żarcik, a jaki pouczający. Niech żyje rewolucja seksualna.

683. Data: 2011-11-15 16:36:29

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Kot jest idealny i praktycznie bezobsługowy (czyszczenie kuwety zajmuje
> góra 5 minut, a z wymianą żwirku 10 minut). A przy tym jakiś taki
> bardziej "życiowy" niż gryzonie. I nie trzeba wyprowadzać, jak psa :) Ja
> kiedyś nie przepadałam za kotami, a teraz nie wyobrażam sobie, żeby ich
> miało nie być w domu.

Argumenty za baaardzo mi się podobają, a szczególnie to niewyprowadzanie :-)
Niestety rodzice i teściowa mają psy, więc w razie nagłej potrzeby, nie
miałabym komu dać kota pod opiekę.

--

Paulinka

684. Data: 2011-11-15 16:38:53

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Świnka nie jest absorbująca i nie wymaga zaawansowanej pielęgnacji.
> Trzeba jeść i pić dawać, 2 razy w tygodniu klatkę sprzątnąć - z tym
> sobie chłopcy spokojnie powinni poradzić. Od czasu do czasu musiałabyś
> śwince obcinać pazurki, to wymaga precyzji i pewnych ruchów.

Przemyślę sprawę. Po wakacjach byłby fajny moment na nowego członka
rodziny :P

--

Paulinka

685. Data: 2011-11-16 00:03:42

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-15 15:35, zażółcony pisze:

> [...]
> o śmierci zarodków ?
> Dlaczego religijnemu humaniście nie pozwalasz wtrącić kilku słów
No ?

686. Data: 2011-11-16 01:32:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Nov 2011 15:35:15 +0100, zażółcony napisał(a):

> [...]
> wyższego paktu o nieagresji i głębokiej lojalności nie komunikują
> się ze sobą i nie wchodzą na swój teren.

To, że tak Ci się wydaje(sic!), to efekt pewnego nowego zjawiska w ludzkiej
mentalności, o którym za chwilę.

> [...]
> o śmierci zarodków ?
> Dlaczego religijnemu humaniście nie pozwalasz wtrącić kilku słów

"Jan Paweł: ,,Człowiek nie potrafi już dostrzegać samego siebie jako kogoś
tylko jedną z wielu istot żyjących, organizmem, który -- w najlepszym razie
-- osiągnął bardzo wysoki stopień rozwoju" (enc. Evangelium vitae 22)."

Kard. Józef Ratzinger: ,,Spotykamy się dzisiaj z dziwną nienawiścią
człowieka do własnej wielkości. Człowiek widzi siebie samego jako wroga
życia, wroga równowagi w stworzeniu, postrzega siebie jako kogoś, kto
zakłóca spokój w przyrodzie, jako nieudane stworzenie, dla którego byłoby
lepiej, gdyby nie istniało". Benedykt XVI we wspomnianym już orędziu
przestrzega przed absolutyzowaniem przyrody i uznawaniem jej za ważniejszą
od samego człowieka."

http://www.opoka.org.pl/biblioteka/I/IE/gn201001_zwi
erzeta.html

687. Data: 2011-11-16 01:54:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Nov 2011 17:38:53 +0100, Paulinka napisał(a):

> na nowego członka
> rodziny :P

:-O

688. Data: 2011-11-16 02:35:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2011 01:03:42 +0100, zażółcony napisał(a):

> No ?

Co "no"? - do Twego posta dotarłam wg kolejności. Po wieczorze w kinie i u
znajomych.
Polecam "Wyjazd integracyjny". Tylko końcówka jak zwykle w polskich
komediach spaprana i rozmyta.

689. Data: 2011-11-16 02:38:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2011 02:54:41 +0100, Ikselka napisał(a):

> :-O

Czwarte dziecko?
:-)

690. Data: 2011-11-16 08:51:52

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości

> Kota spokojnie zostawiasz samego w domu. Zupełnie samego bez konieczności
> doglądania nawet na 2 doby (choć można i na 3, ale ja osobiście nie
> ryzykowałam), tylko musisz mu przygotować duży zapas suchej karmy, wody i
> czystą kuwetę ze świeżym żwirem. A jeśli wyjazd na dłużej, to wystarczy,
> że ktoś będzie do niego przychodził co 2 dni. Sprawdzone na własnych
> kotach :)

Szorstka miłość.

Sz.

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?