Zoll w sprawie aborcji - polecam!

951. Data: 2011-11-23 20:40:46

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-23 11:23, niebożę Szaulo wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
>
> [...]
>
> Czasem się budzi, a czasem się nie budzi.
> Czasem, gdy się obudzi, niszczy cały pancerz ochronny i miękkie ciałko
> bezkształtnie rozpływa się po ziemi.

> Nie.

Ciesz się tym stanem.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

952. Data: 2011-11-23 20:42:41

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-23 10:45, niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Szukam luki pomiędzy dobrze dopasowanymi płytkami pancerza.
> Miejsca wrażliwego 'naprawdę'. Na przekonanie to raczej
> nie liczę. Liczę jedynie na zasianie może jakiejś minimalnej
> wątpliwości - która pewnie i tak nie zostanie na grupie
> wyrażona.

Nie wiem, czy ta w specyficznej dość wyrażonej formie polska szkoła
boksu zadziała.

Qra

953. Data: 2011-11-23 20:42:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 20:07:13 +0100, Paulinka napisał(a):

> Dzisiaj mi ksiądz powiedział, że z in vitro rodzą się potworki, które w
> następstwie będą płodzić kolejne potworki. Ustaliliśmy protokół
> rozbieżności. Na szczęście bardzo przytomny człowiek, zrozumiał, że w
> ten deseń nie ma sensu ze mną rozmawiać.

Oszołomy są wszędzie. czy kiedykolwiek twierdziłam inaczej?

954. Data: 2011-11-23 20:48:57

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 21:14, Veronika zaskakujaco przytomnie zauwazyla:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jajg9a$f5v$7@node2.news.atman.pl...

> Mam nadzieje, ze zdementujesz za chwile, tak jak z tym chrztem co to nie
> moglas zalatwic, bo byly przeszkody, ale tak naprawde to nie zaczelas
> zalatwiac.

hehe, dobrze wiedziec, z nie z kazdego ta gowniara robi tu wala.
Obiecanki cacanki, a babci radosc...

955. Data: 2011-11-23 20:49:21

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Oszołomy są wszędzie. czy kiedykolwiek twierdziłam inaczej?

A wiesz, ze to w cale IMO nie był oszołom? Tylko go ta doktryna tak uciska?

--

Paulinka

956. Data: 2011-11-23 20:51:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 20:33:59 +0100, Paulinka napisał(a):

> Napisałabym więcej, ale znowu będzie flejm na sto fajerek.
> Napiszę tylko, że wyszłam z tej rozmowy mimo wszystko podbudowana
> _pozytywnie_ .

Czyż nie mówiłam, że to załatwisz?

957. Data: 2011-11-23 20:56:34

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Czyż nie mówiłam, że to załatwisz?

Nie załatwiłam tego. Zadowolona?
Załatwić to się sorry, ale można w toalecie.

--

Paulinka

958. Data: 2011-11-23 20:59:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 20:49:02 +0100, Paulinka napisał(a):

> BTW dowiedziałam się, że dobrze mi z oczu patrzy.

Z interesem wszak przyszlaś 3-)

959. Data: 2011-11-23 21:04:00

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Z interesem wszak przyszlaś 3-)

Sorry, ale to TY w tym momencie robisz z księdza kasę fiskalną. I na
swoje szczęście mam już do tego i do takich katolików jak Ty dystans.
BTW przewinęłaś się w mojej rozmowie z księdzem. Odpowiedzi, nie zacytuję.

--

Paulinka

960. Data: 2011-11-23 21:09:17

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 21:51, Ikselka pisze:

> Czyż nie mówiłam, że to załatwisz?

Szczerze watpie.
Tej kutwie pewnie zatrzesly sie te jej zydowskie przeszczepy i nie dala
ani grosza na swiatynie.

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
No to nara czubki
Osobowość przywódcy