Zoll w sprawie aborcji - polecam!

891. Data: 2011-11-22 23:28:39

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Nov 2011 13:39:02 -0800 (PST), Ren@t@ napisał(a):

> Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości news:ja9irt
> $hr1$...@n...icm.edu.pl...
> A co sądzisz o przyznaniu tej szczególnej ochrony dorosłym ludziom
> sadystycznie znęcającym się zarówno nad ludźmi (najczęściej od nich w
> jakiś sposób zależnymi i bezbronnymi) jak i nad zwierzętami oraz o
> wszelkiej maści dopuszczających się mordów ze szczególnym
> okrucieństwem? Bo jak dla mnie to ta szczególna ochrona należy się
> bardziej zygotom ludzkim i ludzkim zarodkom niż takim zwyrodnialcom.

Ochrona życia należy się _każdemu_. W kwestii ochrony życia nie istnieją
pojęcia bardziej/mniej. To oczywiście moje zdanie. Zdaję sobie sprawę, że
żyją na tym świecie zwolennicy kary śmierci, eutanazji, aborcji i zabijania
z przeróżnych, nie pojętych dla mnie pobudek.

Pozdrawiam,
M.

892. Data: 2011-11-22 23:56:11

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-11-23 00:28, Fragile wrote:
> Ochrona życia należy się _każdemu_. [...]

Również terroryście, który za chwilę się wysadzi w tłumie o ile nie
zostanie zastrzelony? :-)

Piotrek

893. Data: 2011-11-23 00:03:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 00:56:11 +0100, Piotrek napisał(a):

> Również terroryście, który za chwilę się wysadzi w tłumie o ile nie
> zostanie zastrzelony? :-)

W tym przypadku tłumowi. I nie jest ważne, czy to tłum narodzonych, czy
nienarodzonych.

894. Data: 2011-11-23 00:08:45

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-11-23 01:03, Ikselka wrote:

> W tym przypadku tłumowi. I nie jest ważne, czy to tłum narodzonych, czy
> nienarodzonych.

Aaa! Czyli jednak są równi i równiejsi ...

Tak myślałem, mówiąc szczerze.

A według jakiego kryterium wybierasz tego, któremu ochrona życia się nie
należy?

Piotrek

895. Data: 2011-11-23 00:17:44

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 01:08:45 +0100, Piotrek napisał(a):

> Aaa! Czyli jednak są równi i równiejsi ...
>
> Tak myślałem, mówiąc szczerze.
>
> A według jakiego kryterium wybierasz tego, któremu ochrona życia się nie
> należy?

Pojęcia "działanie w samoobronie/w akcie obrony" istnieją w Twoim słowniku?

Pozdrawiam,
M.

896. Data: 2011-11-23 00:23:28

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-11-23 01:03, Ikselka wrote:
> W tym przypadku tłumowi. I nie jest ważne, czy to tłum narodzonych, czy
> nienarodzonych.

I jeszcze jedno (podchwytliwe) pytanie. Czy zawsze chronisz tłum?

Weźmy na warsztat następujące zdarzenie.

Bazując na <https://forum.ioh.pl/viewtopic.php?t=5904>

"Wg informacji z artykułu Aleksandra Czerwińskiego pt. "Dywersja w
Berlinie" ("Komandos" 1996, nr 10(52), s.32-34) w dniu 24 (a nie 15, jak
w przytoczonej z netu wersji) lutego 1943 r. bydgoska grupa specjalnego
oddziału dywersyjnego "Kosa-Zagra", nazywanego również "Zagra-linem",
pod dowództwem Józefa Lewandowskiego ps. "Jur" w składzie: Janusz
Łuczkowski "Mały", Leon Hartwig ps. "Leon" i Jan Lewandowski ps. "Jan"
dokonała zamachu na stacji kolejki podziemnej S-Bahnhof Friedrichstrasse
w Berlinie. W wyniku wybuchu zginęło 36 osób a 78 zostało rannych. Jako
ciekawostkę podam, że inny oddział "Zagra-linu" dokonał 23 kwietnia 1943
r. zamachu na Dworcu Głównym we Wrocławiu, czyli ówczesnym Breslau.
Rezultat - 4 osoby zabite i kilkanaście rannych (dziś przy wejściu na
ten dworzec jest tablica upamiętniająca to wydarzenie)."

To co? Dalej chronisz tłum? :-)

Piotrek

897. Data: 2011-11-23 00:31:56

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-11-23 01:17, Fragile wrote:
> Pojęcia "działanie w samoobronie/w akcie obrony" istnieją w Twoim słowniku?

Ale przecież napisałaś "Ochrona życia należy się _każdemu_".

A teraz się okazuje, że nie każdemu tylko jednak są pewne dodatkowe warunki.

To co? Drążymy temat dalej? :-)

Na ziemi walczy dwóch facetów. Jeden z nich to terrorysta, ale nie
sposób poznać który.

Niedaleko nich leży detonator. Wiadomo, że jeśli wygra (pozostanie przy
życiu) terrorysta to zdetonuje ładunki w pobliskim domu handlowym.

Masz w obu rękach broń i posługujesz się nią równie sprawnie.

Co robisz?
a) eliminujesz gościa w zielonej czapce?
b) eliminujesz gościa w niebieskiej czapce?
c) eliminujesz obu?
d) nic nie robisz?

Zakładamy że rozwiązanie "zabieram detonator" z jakiegoś powodu nie jest
możliwe?

Piotrek

898. Data: 2011-11-23 00:33:47

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-11-23 01:31, Piotrek wrote:
> Zakładamy że rozwiązanie "zabieram detonator" z jakiegoś powodu nie jest
> możliwe?

Znak zapytania na końcu tego zdania jest zbędny.

Piotrek

899. Data: 2011-11-23 00:41:18

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 01:31:56 +0100, Piotrek napisał(a):

> Ale przecież napisałaś "Ochrona życia należy się _każdemu_".

Ale ja Tobie zadałam pytanie. Odpowiesz?

> A teraz się okazuje, że nie każdemu tylko jednak są pewne dodatkowe warunki.

Gdzie się okazuje, że nie każdemu?

> To co? Drążymy temat dalej? :-)

A drąż :)

> [...]
>
> Co robisz?
> a) eliminujesz gościa w zielonej czapce?
> b) eliminujesz gościa w niebieskiej czapce?

Na pewno nie a, nie b, nie c. Pozostaje d - nic nie robię.

> Zakładamy że rozwiązanie "zabieram detonator" z jakiegoś powodu nie jest
> możliwe?

No wiadomo, mam obie ręce zajęte ;)

Pozdrawiam,
M.

900. Data: 2011-11-23 00:49:58

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-11-23 01:41, Fragile wrote:
> Na pewno nie a, nie b, nie c. Pozostaje d - nic nie robię.

Bad news. Wygrał terrorysta. Niektórzy mogą Ci zarzucić, że przez
zaniechanie zabiłaś na przykład 500 osób ...

Zwracam uwagę na to, że łatwo się dyskutuje i ustala reguły postępowania
"na papierze".

Jednakowoż realne życie potrafi zaskakiwać i wtedy wiesz pewnie co można
zrobić z tym papierem ... ;-)

Piotrek

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
No to nara czubki