Re: redart - pytania o podstawy

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: redart - pytania o podstawy
Date: Fri, 28 Aug 2009 22:49:20 +0200
<h6v5gf$ptt$1@node2.news.atman.pl> <h6v7le$npu$1@news.onet.pl>
<h6vokn$i7t$1@node1.news.atman.pl> <h7051h$ns0$1@news.onet.pl>
<h707eh$v08$1@news.onet.pl> <h71ok8$78k$1@news.onet.pl>
<h71vd6$jfp$1@news.onet.pl> <h74eke$uq3$1@news.onet.pl>
<h76fn4$nj0$2@inews.gazeta.pl> <h76lvk$9hq$1@news.onet.pl>
<h76t2e$26i$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h77s2m$o4c$1@news.onet.pl>
<h78krl$d55$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<h79bru$2u9$1@node2.news.atman.pl>
<h79fla$e5q$1@nemesis.news.neostrada.pl>

Dnia Fri, 28 Aug 2009 22:35:22 +0200, medea napisał(a):

> (..)można
> się domyślać, że wiele pozornie samotnych osób to są homoseksualiści,

Ależ na pewno są.

> itd. I tak naprawdę o ich faktycznych związkach nic nie wiemy. Ot,
> choćby przykład jaki podała XL - związek takich dwóch lesbijek nie jest
> w żaden sposób odnotowany, najwyżej w plotkach okolicznych mieszkańców,

Nawet plotek jakichś specjalnych nie było. A i ja sama dowiedzialam się o
ich związku post factum, tj. kiedy opuściłam liceum. Bo one się niczym nie
afiszowały, żyły skromnie i cichutko. W życiu bym nie pomyślala... podobnie
inni. A ci, co się domyślali, nie robili cyrku. One nikomu nie wadziły,
więc po co.

> (...)
> Druga rzecz - związki homoseksualne są napiętnowane społecznie,

Na pewno nie związki tego typu, o którym wspomniałam, tzn wybitnie
monogamiczne i stałe, i co najważniejsze - dyskretne. Ja też ich nie
piętnuję, absolutnie nie.
Piętnuje się (i ja piętnuję) tych, którzy promują swoją homoseksualność na
paradach i w mediach, promując tym samym swobodny seks (w dodatku homo),
czyli z nieograniczoną liczbą partnerów.
Oraz piętnuję tych, nawet dyskretnych i monogamicznych, którzy żadają prawa
do adopcji dzieci - na to zgodzić się nie mogę, ponieważ każde dziecko
powinno żyć w prawidłowej biologicznie rodzinie. Choćby ze względu na
własny prawidłowy biologiczny i psychiczny rozwój.
Także tych, którzy chcą wejść do MOJEGO Koscioła i zmienić go - żądając
ślubu takiego samego, jak mój.
Więcej zastrzeżeń nie mam.

--

Ikselka.