rekord świata - zagadka

31. Data: 2005-07-29 20:18:57

Temat: Re: rekord świata - zagadka
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Tadeuszu, przypominam iż tę grupe czytają panie, również kobiety a
> tylko czasami baby. Natomiast faceci to zjawisko pospolite. Dlatego
> dostosuj sie do obowiazujących tu norm.
> ;-P
:)))))
a slyszales to o uderzeniu w stol i nozyczkach
?
dla mnie to
ze ktos nosi spodnie wcale nie oznacza
ze jest facetem
:PPPP
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

32. Data: 2005-07-29 20:22:44

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):

> :)))))
> a slyszales to o uderzeniu w stol i nozyczkach
> [...]

Poddaję się, zrób zdjęcie [przyłóż miarke] i powieś gdzies w sieci.
Porównam ze wzorcem i przynajmniej albo sie nabęde albo pozbede kompleksu.
pozdr. Jerzy

33. Data: 2005-07-29 20:28:30

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Poddaję się, zrób zdjęcie [przyłóż miarke] i powieś gdzies w sieci.
> Porównam ze wzorcem i przynajmniej albo sie nabęde albo pozbede
> kompleksu. pozdr. Jerzy
:)
nie mieszkam na koncu swiata
jesli bedziesz w okolicy to zajedz
sam obejrzysz
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

34. Data: 2005-07-29 20:38:29

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):

> :)
> [...]

Ten tego, mam przyjechać z żoną czy sam?
:-)
pozdr. Jerzy
PS
Zaproszenie przyjete, szczególnie na wyroby typu: wypieki z pieca
chlebowego, kominka i na to co leży w piwniczce.

35. Data: 2005-07-29 21:10:37

Od: "nocnik" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja jest tu:
> http://www.ciekawe-rosliny.pl/index.php?dz=strony&op
=pisz&id=181

> Pierwsza w trzecim rzędzie. Nazwy nie zapisałam, niestety.

To zalezy przy jakiej rozdzielczosci i przy jak bardzo rozciągnietym oknie.
U mnie w trzecim jest różowa i nie przypomina ani troszke koloru niebiskiego
.
---------------------
pozdr.
nocnik

36. Data: 2005-07-29 21:34:42

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Jul 2005 21:30:34 +0200, JerzyN napisał(a):

> Marto, a gdzie herbaciane?

Herbaciane w sensie koloru? Czy Rosa thea hybrida?

A tak poważnie lubię je ale w wazonie, w ogrodzie wyjatek zrobiłam między
innymi dla Gloria Dei.

Pozdrawiam
Marta

37. Data: 2005-07-29 22:23:29

Od: "Lidia Roda" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) napisał(a):

> za nazwe bede bardzo wdzieczny
> ze 2 tygodnie temu bylem u producenta
> kilka hektarow doniczek z sadzonkami drzewek i krzewow
> kropelkowe podlewania i inne takie bajery
> ale samo nazewnictwo jakby z innnej epoki
> roze ponazywane kolorami
> a jak pytalem o nazwe odmiany to slyszalem
> okrywowa,
> wielkokwiatowa
> pnaca itp
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> smal

Ja się już chyba przyzwyczaiłam do tego jaką wagę do nazw przywiązują
sprzedawcy w Kołobrzegu. W dużym centrum ogrodniczym pytam o nazwę szałwii
(chyba była to s. nemorosa) to mi sprzedawca odpowiedział, że to taka nowa
odmiana (nazwy jednak nie pamiętał), ale może mnie zaprowadzić, bo gdzieś tam
ma nowe szałwie, wczoraj przywiezione, no i zaprowadził mnie do stołu
zarzuconego lawendą (nawet z napisami producenta sadzonek na doniczkach).
Niektóre byliny podpisane po prostu "bylina" lub "skalniak" a do szału
doprowadziło mnie to, że łubin (etykietka producenta z napisem lupinus)
podpisany jako lipinus!!!
Pozdrawiam
Lidka

38. Data: 2005-07-29 22:27:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> Ten tego, mam przyjechać z żoną czy sam?
:))))
czy Ty zawsze komplikujesz najprostsze sprawy
?
przyjedz z kim tylko chcesz
:))))
a swoja droga Twojej Zony jestem bardzo ciekaw
musi byc bardzo cierpliwa
albo... jeszcze bardzej jak upierdliwa
:)))))))))

> PS
> Zaproszenie przyjete, szczególnie na wyroby typu: wypieki z pieca
> chlebowego,
:)))))
piec chlebowy dopiero jesienia znajde czas na dokonczenie
> kominka
:))))
chocby jutro ...
:)))))
>...i na to co leży w piwniczce.
:)
aby sie ta cos znalazlo to perspektywa 3 lat
w tym roku na krzewach pierwsze winogronna
:)
no ale sa nalewki
na te chwile z ubieglorocznych tylko z pigwowca
ale juz nastawilem z wisni
:)
dojrzewaja glubki
mysle czy aby nie sfermetowac ich kilka workow
a pozniej nie przepedzic ....
:)

39. Data: 2005-07-29 22:41:54

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Lidia Roda wrote:
> [...]
> prostu "bylina" lub "skalniak" a do szału doprowadziło mnie to, że
> łubin (etykietka producenta z napisem lupinus) podpisany jako
:))))
ja zrezygnowalem z zakupow w tamtej firmie
mowiac wprost dlaczego
:)
gdyby podobna postawe wykazali wszyscy kupujacy hurtowo
a na nich kupujacy w detalu
to bardzo szybko wymoglo to by na producentach dbanie o takie szczegoly
:)

40. Data: 2005-07-30 06:16:01

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zalezy przy jakiej rozdzielczosci i przy jak bardzo rozciągnietym
oknie.
> U mnie w trzecim jest różowa i nie przypomina ani troszke koloru
niebiskiego

Panowie, panowie... Czy doprawdy aż tak trudno zauważyć o którą chodzi, w
którymkolwiek rzędzie by nie była? Ja rozumiem, że są upały...

Z pozdrowieniami, Maria
.

Kosmiczny kwiatek
Podlewanie trawnika