rezonans magn. kręgoslupa

1. Data: 2010-01-22 11:40:28

Temat: rezonans magn. kręgoslupa
Od: "es" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z panstwa miał robiony rezonans magnetyczny kregoslupa ledźwiowego?
Chciałabym sie dowiedziec jak to badanie przebiega w praktyce.
Czy jest szkodliwe?

2. Data: 2010-01-22 13:31:34

Temat: Re: rezonans magn. kręgoslupa
Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest szkodliwe?

tak jak każde badanie inwazyje.
Ja unikam RTG i innych takich bo to w człowieku zostaje na lata

jk

3. Data: 2010-01-22 14:22:50

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

amBrose pisze:

> tak jak każde badanie inwazyje.
> Ja unikam RTG i innych takich bo to w człowieku zostaje na lata
>
> jk

Jakie badanie inwazyjne ? co ty wypisujesz ? Jest to badanie uciążliwe
dla osób cierpiących na klaustrofobię, poza tym, całkowicie bezbolesne.
Można poprosić o podłożenie pod kolana specjalnego trójkąta co przynosi
ulgę przy długim leżeniu.

Juanitos

4. Data: 2010-01-22 15:14:42

Od: Livia <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

amBrose pisze:

> tak jak każde badanie inwazyje.
> Ja unikam RTG i innych takich bo to w człowieku zostaje na lata

Proponuję zaprzestać pisania bzdur o rzeczach, o których się nie ma
bladego pojęcia. Może również przestań oddychać, bo przecież spaliny i
cała reszta zanieczyszczeń też pozostanie w Tobie na lata.

Otóż rezonans magnetyczny jest badaniem NIEINWAZYJNYM i polegającym na
działaniu pola magnetycznego i fal radiowych, a nie promieni rentgenowskich.
Poza tym nie musi być uciążliwe dla pacjentów z klaustrofobią, ponieważ
są również aparaty w tzw. systemie otwartym, gdzie nie wjeżdża się w
"rurę", tylko głowica aparatu "wisi" nad osobą badaną (np. IPiN w
Warszawie na Sobieskiego).

Pozdrawiam,

Livia

5. Data: 2010-01-22 16:48:16

Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Otóż rezonans magnetyczny jest badaniem NIEINWAZYJNYM i polegającym na
> działaniu pola magnetycznego i fal radiowych, a nie promieni
> rentgenowskich.

wystawieni na działanie takiej wionski pola nazywasz nieinwazyjnym?

jk

6. Data: 2010-01-22 19:10:09

Od: "p47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "amBrose" <a...@y...com> napisał w wiadomości

> wystawieni na działanie takiej wionski pola nazywasz nieinwazyjnym?
>
> jk

Kolina , masz rację! (dla niezorientowanych,-amBrose to kolejny nick
znanego trolla koliny. ( na marginesie -jak dotąd to najciekawiej sam
niedawno nazwał się: " nawet nie cały ch.j" czyli "napletek";-))

Działanie pola jest nadzwyczaj grożne. -Ot, np. ty podlegasz od urodzenia
działaniu m.in. pola magnetycznego i grawitacyjnego i widać, jak poważne,
szkodliwe to przyniosło skutki!

;-))

p47

7. Data: 2010-01-23 08:15:40

Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z panstwa miał robiony rezonans magnetyczny kregoslupa
> ledźwiowego?
> Chciałabym sie dowiedziec jak to badanie przebiega w praktyce.
> Czy jest szkodliwe?

Jeżeli chodzi o kręgosłup L5S1, to badanie owszem jest ważne, lecz
ważniejsze jest to co nastąpi PO BADANIU ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

8. Data: 2010-01-23 09:26:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "amBrose" <a...@y...com> napisał w wiadomości

> wystawieni na działanie takiej wionski pola nazywasz nieinwazyjnym?

Alesz ściebie wionska gópoty.

9. Data: 2010-01-23 12:04:07

Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Działanie pola jest nadzwyczaj grożne. -

Dokładanie.Ostatnie badania am. pok. że rezonans może być przyczyną alergii,
zwłaszcza u dzieci

jk

10. Data: 2010-01-23 13:35:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> znanego trolla koliny. ( na marginesie -jak dotąd to najciekawiej sam
> niedawno nazwał się: " nawet nie cały ch.j" czyli "napletek";-))

Ale przeciez on(o) uprawia jawny trolling - nie jestem w stanie zrozumiec
jaki rodzaj radochy ludzie z tego maja.

zatoka szczękowa
trzustka i watroba
homeopatia - UWAGA