homeopatia - UWAGA

1. Data: 2010-01-21 09:27:58

Temat: homeopatia - UWAGA
Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Obejżałem wczoraj UWAGĘ TVN o homeopatii:
http://vimeo.com/8882671
i chciałbym się zacząć leczyć? Jak i gdzie zacząć, macie jakieś
doświadzenia?

jk

2. Data: 2010-01-21 10:21:53

Temat: Re: homeopatia - UWAGA
Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"amBrose" <a...@y...com> wrote in message
> Obejżałem wczoraj UWAGĘ TVN o homeopatii:
> http://vimeo.com/8882671
> i chciałbym się zacząć leczyć? Jak i gdzie zacząć, macie jakieś
> doświadzenia?

Tak, mamy - głupia pinda mieniąca się mianem lekarza prawie mi dziecko w
astmę wpędziła szprycując ją wodą z cukrem i smrodem kaczki - gdybym nie
trafił do prawdziwego lekarz który wytłumaczył mi za co płaciłem i dał
prawdziwe lekarstwa to nie wiem co by było. Faktycznie potrzebujesz
leczenia.

Konrad

3. Data: 2010-01-21 10:27:07

Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> trafił do prawdziwego lekarz który wytłumaczył mi za co płaciłem i dał

a co ci wcisnoł ten lekarz?

jk

4. Data: 2010-01-21 10:44:19

Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co ci wcisnoł ten lekarz?

Nie mi tylko mojemu dziecku - prawdziwy antybiotyk, maść do smarowania oraz
inhalacje (dosyć długie) - po tej kuracji od 6 lat mamy spokój.
A znachorów spod znaku "H" od tego czasu chętnie bym wsadził do pierdla - bo
dla sądu wystarczył fakt że nie szkodzi (a jak zwykła woda może zaszkodzić?)
ale to że nie pomaga (bo nie ma prawa) to już wszyscy mają w dupie - a to
często dla zdrowia pacjenta (szczególnie dziecka) jest kluczowe niestety.

Konrad

5. Data: 2010-01-21 10:47:33

Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mi tylko mojemu dziecku - prawdziwy antybiotyk, maść do smarowania
> oraz >

widzem że jestes typowym rodzicem co oczekuje po każdej wizycie antybiotyku
bo jak nie to lekarz był nieprawdziwy

jk

6. Data: 2010-01-21 10:49:53

Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> widzem że jestes typowym rodzicem co oczekuje po każdej wizycie
> antybiotyku bo jak nie to lekarz był nieprawdziwy

Nie - wyłącznie efektów - nie obchodzi mnie czy to anybiotyk czy narkotyk -
ma po prostu pomóc.Tamto gówno nie pomaga i tyle.

Konrad

7. Data: 2010-01-21 10:50:51

Od: "amBrose" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> ma po prostu pomóc.Tamto gówno nie pomaga i tyle.

ta....
typowa foiata marketingu-braionwashingu koncernów farm.

jk

8. Data: 2010-01-21 11:28:53

Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ta....
> typowa foiata marketingu-braionwashingu koncernów farm.

Wiesz co - pomimo tego że jesteś durniem naprawdę nie życzę ci choroby
dziecka. Ty sam możesz sie leczyć nawet u znachora - to wyłącznie twoja
sprawa. Pytałes o doświadczenia to ci je przekazałem. Natomiast jeśli sam
jesteś tego typu szamanem albo opłaca cię jakaś firma która to gówno wciska
ludziom za grubą kasą to już nie jesteś durniem ale skurwysynem - bo
idiotycznymi postami na grupie możesz zrobić krzywde komuś kto się nimi
zasugeruje. Pozdrawiam serdecznie.

Konrad

9. Data: 2010-01-21 11:31:42

Od: Digit <d...@p...bez.spamu.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jan 2010 11:50:51 +0100, amBrose napisał(a):

> ta....
> typowa foiata marketingu-braionwashingu koncernów farm.
>
> jk

W takim razie bardzo prosze o wiarygodne i opublikowane (w sensie naukowym)
dane ze homeopatia dziala (tzn ze jej dzialanie w sposob istotny jest rozne
od efektu placebo)
Bardzo by mnie to interesowalo, bo jakos do tej pory takich danych
potwierdzajacych skutecznosc homeopatii wyzsza nie placebo nie znalazlem.
Ale moze nie wiedzialem gdzie i jak szukac ;-)

Jako pytanie dodatkowe - jak mialoby to dzialac? Zaznaczam ze nikomu nie
udalo sie w wiarygodny sposob potwierdzic np teorii o tzw pamieci wody.

Pozdrawiam
Darek

10. Data: 2010-01-21 12:06:42

Od: ciekawski <m...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.01.2010 10:27, amBrose pisze:

> i chciałbym się zacząć leczyć?

To homeopatią się "leczy"? :)

> Jak i gdzie zacząć, macie jakieś
> doświadzenia?

http://www.youtube.com/watch?v=K2yrCpJF780

Pewno było, ale dla ciekawskich lub znudzonych...

pzdr,

Bicie w szpitalu psychiatrycznym
Ciśnieniomierz automatyczny zawyża
Zespół niespokojnych nóg.