Re: "rodzina na swoim" albo "mieszkanie dla mlodych" WTF?

From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: "rodzina na swoim" albo "mieszkanie dla mlodych" WTF?
Date: Tue, 30 Oct 2012 15:34:26 +0000 (UTC)

Dnia Mon, 29 Oct 2012 04:37:17 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
> Ludzi którzy tego wsparcia potrzebują. Ale że poprzez dopłaty do odsetek to inna
sprawa.
> Akurat "rodzina na swoim" w miarę sensowny jest/był ten program.

Nie był sensowny - po prostu było to dofinansowanie banków płacone z naszych
kieszeni.

> To wez kredyt z dopłatami (rodzina na swoim) Przez 8 lat będziesz brał dopłaty
połowy odsetek a po 8 latach spłacisz resztę kredytu "ze swoich"

Weź pomyśl co za bzdury wypisujesz... Ma wziąć kredyt, by płacić połowę
odsetek zamiast zero odsetek?

> A z jakiego powodu się nie kwalifikujesz?
> http://www.kredyt-rodzina-na-swoim.com/warunki

Z takiego, że nie chce brać złodziejskiego kredytu.

Rozbija się o to, że wszelkie "wsparcia" nie służą wsparciu ludzi,
a wsparciu banków i developerów.
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944