Re: rofl

From: Michal <m...@s...nospam>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: rofl
Date: Mon, 10 May 2004 13:41:22 +0200
<c73unj$eh0$1@absinth.dialog.net.pl> <c78e4j$hss$1@news.onet.pl>
<slrn.pl.c9fgf4.1mg.michal_@unique_mike.computer>
<c7d4k9$flj$1@atlantis.news.tpi.pl>
<slrn.pl.c9k7p0.1i5.michal_@unique_mike.computer>
<c7dn0j$19d$1@inews.gazeta.pl>
<slrn.pl.c9ktuh.26u.michal_@unique_mike.computer>
<c7e9s8$o9d$1@inews.gazeta.pl>
<slrn.pl.c9mj47.1cd.michal_@unique_mike.computer>
<c7fo3l$ouf$1@opal.futuro.pl>
<slrn.pl.c9n0c3.1p1.michal_@unique_mike.computer>
<c7g3jt$e33$1@inews.gazeta.pl>
<slrn.pl.c9tbi8.1tu.michal_@unique_mike.computer>
<c7n98k$dli$1@inews.gazeta.pl>

Our newsgroup friend Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:

> Forma? Dlaczego w dyskusji o roli blonnika w diecie czlowieka wykorzystywac
> teksty dla... rolnikow?
Aby być kontrowersyjnym zapewne. Poza tym jest wiele podobieństw w
żywieniu ludzi i zwierząt. Dla mnie taki dobór materiałów nie jest wcale
zły. Wiele eksperymentów dot. nowych leków, środków farmakologicznych,
diet przeprowadza się np. najpierw na szczurach. I później oznajmia się
ochotnikom: szczury skorzystały więc Ty też możesz.

> Chyba tylko po to, by komus w prymitywny sposob
> dopiec. To nie pierwszy raz, kiedy Krystyna zdradza sie publicznie ze swoim
> sposobem postrzegania ludzi odzywiajacych sie inaczej,
Ja żywię się inaczej a nie widzę, żeby mnie jakoś "gorzej" postrzegała,
no ale może się mylę.

> niz ona sama, vide
> jej rysunkowy zarcik o wegetarianach, ktorzy biednym owcom wyzeraja na
> kolanach trawe z pastwiska.
Jak dla mnie to kwestia luźnego podejścia do tematu. Równie dobrze
wegetarianie mogą nabijać się z "mięsożerców"... Tak długo, jeśli przez
żarty przebija atmosfera... żartu i akceptacji dla innego człowieka. A
jeśli jej nie ma to już nie wina diety, a ograniczenia umysłowego. :(

--
Mike