roślinka do pokoju.

51. Data: 2007-01-05 11:52:35

Temat: Re: roślinka do pokoju.
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <m...@l...com> napisał w wiadomości
news:enldlh$ket$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "ewa"
>
> link do araucarii chilijskiej mi się przerwał ;)
> teraz już dobry :)

http://www.nido.cl/Visitors/photogalleries/environme
ntal/images/pucon/arauca
> ria.jpg

Połamany, ale i tak podam ciekawszy:) :
http://ogrody.agrosan.pl/piotr/araukaria.html

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net

52. Data: 2007-01-05 16:42:04

Od: "z...@o...pl" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Jan 2007 18:05:39 +0100
"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote:

> Kliwia:) Skrzydłokwiaty, które już były polecane i ewentualnie anturia.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Dziękuję za wszystkie porady wszystkie kwiatki oglądam i podziwiam :)
Pozdrowionka
Marcin

PS chyba sobie kupię kilka kwiatów :)

53. Data: 2007-01-05 16:43:42

Temat: Re: ro_linka do pokoju.
Od: "z...@o...pl" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Jan 2007 23:07:55 +0100
<a...@n...pl> wrote:

Chamedora
> --
> Pozdrawiam
> Antoni Broniak

A gdzie można taką miniaturkę dostać ?
Pozdrawiam
Marcin :)

54. Data: 2007-01-05 17:01:03

Od: "z...@o...pl" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 04 Jan 2007 18:09:49 +0100
Dobranoc <a...@a...art.pl> wrote:

> Jeśli to ma być coś na ścianę to może lepiej coś zwisającego - np
> Philodendron erubescens lub jakieś Syngonium (mam go pod sufitem w
> pokoju z żaluzjami pionowymi od strony północnej). Niestety, nie kwtiną
> ale i tak są bardzo ozdobne liściowo.
>
> Pozdrawiam
> Baśka

Syngonium tez mi się podoba. Na jednej ze stron znalazłem informacje, ze szybko
rośnie. Jest to dla mnie ważne aby rosła wolno ze wględu na szczupłość miejsca.
Pozdrawiam
Marcin :)

55. Data: 2007-01-05 17:36:32

Od: "z...@o...pl" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Jan 2007 18:13:47 +0100
"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote:

> trzykrotki
Pine. Czy to jest jednoroczne? Długo kwitnie ?
Pozdrawiam
Marcin :)

56. Data: 2007-01-05 17:51:15

Od: "z...@o...pl" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 04 Jan 2007 20:43:32 +0100
Udziadeksu?@wro.vectranet.pl wrote:

> i czytnika news'ów Sylpheed ver. 2.2.7 (GTK+ 2.10.3;
> i586-mandriva-linux-gnu).
> Skąd zdobyłeś Mandrivę? Wypalałeś? Ja testuję Free z Linuks+ extra! na
> Celeronie 430MHz, 128 MB i 4 GB.
> --
> Pozdrawiam
> Dziadek 2
> Używaj Linuksa. Bądź legalny.
> Czytaj www.linux.pl

A Ty używasz czytnika KNode/0.7.2 :)
W roku 2006 na początku zapłąciłem 50 zł w Strefie Mandrivy za Mandrive Discovery
2006 a ponieważ tam abonament trwa rok więc jeszcze w ramach starego abonamentu
miałem prawo ściągnąć Mandrive Discovery 2007. Sterfa umożliwia sciąganie
bittorentem, więc ściągnąłem i sam wypaliłem płytę :)
Discovery jak zapewne wiesz różni się od wersji Free głównie róznorodnymi wtyczkami.
Wcześniej używałem Auroksa. Na razie to co mam teraz w 100% zaspokaja moje
zapotrzebowanie.
Ponieważ jest to grupa ogrody więc jakby co proponuje korespondencje emailami. Z
mojego adresu usuń tylko BEZSPAMU :)
Pozdrawiam
Marcin

57. Data: 2007-01-05 17:54:45

Od: "z...@o...pl" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Jan 2007 10:53:28 +0100
"basia" <m...@p...onet.pl> wrote:

> zamioculcas zamiolistny

nie trzeba podlewać ale jakiejś wdy potrzebuje? :)
Pozdrawiam
Marcin :)

58. Data: 2007-01-06 11:57:23

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

aniai wrote:
> Hmmm... moze zależy od odmiany? Mam okno na północ i jeszcze zasłonięte
> rosnącym jakieś 1,5 metra od domu kasztanowcem- jst ciemno. Owszem, są
> bardziej wyciągnięte niż u rodziców, ale kwitną :)

Widać nie mają aż tak ciemno. Moje sępolie osiągneły gigantyczne
rozmiary liści (2x większe niż normalne) ale nie kwitły.

Pozdrawiam
Baśka

59. Data: 2007-01-06 12:06:37

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

z...@o...pl wrote:

> Syngonium tez mi się podoba. Na jednej ze stron znalazłem informacje, ze szybko
rośnie. Jest to dla mnie ważne aby rosła wolno ze wględu na szczupłość miejsca.

W takich warunkach nie będzie rosło zbyt szybko, u mnie rośnie już 4
lata i nadal tworzy zwartą kupkę. Pędy są dość elastyczne i można je
'zawijać'. Poza tym mozna zmniejszać ujmując sadzonki ze szczytów pędów.
Roślina jest nieco podobna do epipremium aureum ma jednak tę dodatkową
zaletę, że cały czas wypuszcza nowe pędy u podstawy i okolica doniczki
nigdy nie jest łysa.
Eksperymentowałam już z bluszczami, sępoliami, paprociami,
filodendronami i jedynie syngonium rośnie w tym miejscu i wyglada
przyzwoicie.

Pozdrawiam
Baśka

60. Data: 2007-01-06 12:59:46

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobranoc - Baśka napisała:

> jedynie syngonium rośnie w tym miejscu i wyglada przyzwoicie.

Obserwowałem syngonium w mieszkaniu z kwiatkami zaatakowanymi
przędziorkami, wciornastkami i misecznikami.
Radziło sobie jak gdyby nigdy nic!

Pozdrawiam odpornie, ;-)
Zbyszek

Program do projektowania ogrodów