roślinka do pokoju.

61. Data: 2007-01-06 17:38:52

Temat: Re: ro_linka do pokoju.
Od: <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem na jakiś targach ogrodniczych w powiatowym mieście. Widziałem
również w hipermarketach, tak że nie powinno być z tym kłopotu. Duża
chamedora to "Chamaedorea elegans" natomiast nie wiem jak nazywa się
miniaturka. Małe egzemplarze rozpoznać najłatwiej po tym, że elegans rośnie
w postaci pojedynczej rośliny (ma jeden pień) natomiast u miniaturki,
również małej, jest po kilka jak gdyby roślin wyrastających z czegoś co
przypomina bulwę lub kłącze. Po kilku latach zarastają całą powierzchnię
doniczki.
A gdzie można taką miniaturkę dostać ?
Pozdrawiam
Marcin :)

62. Data: 2007-01-07 10:44:34

Od: "z...@o...pl" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Jan 2007 18:38:52 +0100
<a...@n...pl> wrote:

> [...]
> również małej, jest po kilka jak gdyby roślin wyrastających z czegoś co
> przypomina bulwę lub kłącze. Po kilku latach zarastają całą powierzchnię

Dziękuję
Marcin :)

63. Data: 2007-01-07 10:46:03

Temat: Re: roślinka do pokoju.
Od: "z...@o...pl" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 06 Jan 2007 13:06:37 +0100
Dobranoc <a...@a...art.pl> wrote:

> Eksperymentowałam już z bluszczami, sępoliami, paprociami,
> filodendronami i jedynie syngonium rośnie w tym miejscu i wyglada
> przyzwoicie.
>
> Pozdrawiam
> Baśka

Dziękuję. za tydzień o tej porze będę się cieszył nową roślinką :)
Pozdrawiam
Marcin :)

64. Data: 2007-01-08 07:21:41

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"basia" <m...@p...onet.pl> wrote in

> zamioculcas zamiolistny

> tylko że nie kwitnie...ale nie trzeba podlewac i lubi cien a nawet
> ciemność

Czemu nie kwitnie? Kwitnie jak najbardziej :-)
Kwiaty nie sa efektowne za bardzo, ale ciekawe - jak to u niektorych
obrazkowatych bywa. I wzbudzaja ciekawe skojarzenia :-D
Ale faktem jest, ze to roslina nie do zdarcia. Tylko w kategorii 'mala' sie
po pewnym czasie nie bardzo miesci...
Pozdrowienia - Ewa

65. Data: 2007-01-08 12:10:15

Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zamioculcas zamiolistny

nie trzeba podlewać ale jakiejś wdy potrzebuje? :)
Pozdrawiam
Marcin :)

Jak sobie przypomnę, to mu czasem naleję trochę do podstawki- raz w
miesiącu.
Co ciekawe jedn z moich zamio stoi w przedpokoju, gdzie prawie światla nie
ma i ten ociemniały wypuscił przepiękny długi liść.
To nie jest mała roślinka, zobacz w googlach, ale zupelnie niewymagajaca,.
Ewenement

basia

66. Data: 2007-01-09 07:30:12

Od: "z...@o...pl" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Jan 2007 13:10:15 +0100
"basia" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> ma i ten ociemniały wypuscił przepiękny długi liść.
> To nie jest mała roślinka, zobacz w googlach, ale zupelnie niewymagajaca,.

Zasyanawiam się, ale musiałbym zmienić ustawienie mebli :) (chociaż to też
niewykluczone :))
Pozdrawiam
Marcin

67. Data: 2007-01-09 07:41:02

Od: "z...@o...pl" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Jan 2007 07:21:41 +0000 (UTC)
"Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote:

> Czemu nie kwitnie? Kwitnie jak najbardziej :-)

Nie mogę nigdzie znaleźć fotek kwiatów, ale jestem cuiekawy i szukam jeszcze :)
Pozdrawiam
Marcin

68. Data: 2007-01-09 10:48:16

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin napisał:

> Nie mogę nigdzie znaleźć fotek kwiatów,

Czyżby? Wrzuć na Google Grafika "Zamioculcas zamiifolia".
http://tiny.pl/wrzd

Pozdrawiam kwitnąco, :-)
Zbyszek

69. Data: 2007-01-10 09:00:07

Od: "z...@o...pl" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Jan 2007 10:48:16 +0000 (UTC)
"Zbigniew Mazur" <f...@g...pl> wrote:

> Czyżby? Wrzuć na Google Grafika "Zamioculcas zamiifolia".
> http://tiny.pl/wrzd

Aha i kwitnące tez są ale fotografie z kwitnącą Zamioculcas zamiifolia są w
mniejszości. Dziękuję.
Pozdrawiam
Marcin

70. Data: 2007-01-10 11:57:18

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zbigniew Mazur" <f...@g...pl> wrote:

> Czyżby? Wrzuć na Google Grafika "Zamioculcas zamiifolia".
> http://tiny.pl/wrzd

Aha i kwitnące tez są ale fotografie z kwitnącą Zamioculcas zamiifolia są w
mniejszości. Dziękuję.

A czy komuś może zakwitł Zamioculcas w domu? Lubię obrazkowate i ciekawiłoby
mnie, ile lat trzeba czekać:)

Pozdrawiam, Basia.

Program do projektowania ogrodów
Cotoneaster ludicis czyli żywopłot