róże

21. Data: 2004-09-16 08:50:35

Temat: Re: róże
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:63c7.00000055.414948a6@newsgate.onet.pl Ania Onet
<a...@p...onet.pl> napisał(a):

> :))))))))))))))))))

Hejka. Lepiej brzmi: szukającą róże w ziemi górze... :-D
Pozdrawiam dygresyjnie Ja...cki
P.S. Wszelkie podobieństwo wyrazów użytych w powyższym tekście do osób
występujących na grupie jest zupełnie przypadkowe. :-)

22. Data: 2004-09-16 09:05:19

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl>

> Hejka. Ja słyszałem o falenickiej i otwockiej, a Ty jakie szkoły
> masz na myśli, Jerzy? :-)

Mam wrażenie, ze F. jest już częścią W.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

23. Data: 2004-09-16 11:52:32

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uratowana róża wdzięcznym gestem sięga po baryłeczkę
> i wypija zdrowie ratowników.

ludzie ja to widzę !!!!!!!!!!!!!!
:)))))))))))

pozdr
Ania

24. Data: 2004-09-16 11:56:21

Od: Freesia <F...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.09.2004, o godzinie 07.46.00, na pl.rec.ogrody, Basia Kulesz
napisał(a):

> Użytkownik "Freesia" <F...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> były
>| skierowane na zewnątrz krzewu. |
> nie
>| Pamiętać trzeba, że róże nie lubią krzyżowania się pędów. |
>
> Tniesz tak róże pnące - własne znaczy? Bo ja w życiu tego nie zapamiętam:-)

<Ciach>

Nieeeee.... ja nie, moja mama :))))). Gaadaaanie: nie zapamiętam..... ;))))
Ja musiałam całą "Dendrologię" Senety zapamiętać i też przy tym mówiłam, że
w życiu tego nie zapamiętam.:))

*Freesia*
/Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi/
- Winston Churchil

25. Data: 2004-09-16 12:23:22

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Onet wrote:

> ludzie ja to widzę !!!!!!!!!!!!!!
> :)))))))))))

:-))) Też mam obrazowy sposób myślenia. Jak chcesz dalej,
to jamnik siedzi w pozycji wiewiórki i dyryguje, a chór
ratowników śpiewa "sto lat".

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

26. Data: 2004-09-16 13:19:07

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Freesia" <F...@N...gazeta.pl> wrote in message

> Nie zgadzam sie z tym.
> Róże pnące tniemy [...]

Nie zgadzam sie z tym. Roz pnacych nie tniemy.
Wycinamy tylko uschniete pedy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

27. Data: 2004-09-16 13:51:52

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> wrote in message

> :-))) Też mam obrazowy sposób myślenia. Jak chcesz dalej,
> to jamnik siedzi w pozycji wiewiórki i dyryguje, a chór
> ratowników śpiewa "sto lat".

To ta baryleczka musiala byc duza!

Pozdrowienia,
Michal

28. Data: 2004-09-16 14:58:24

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| <Ciach>
|
| Nieeeee.... ja nie, moja mama :))))). Gaadaaanie: nie zapamiętam.....
;))))
| Ja musiałam całą "Dendrologię" Senety zapamiętać i też przy tym mówiłam,
że
| w życiu tego nie zapamiętam.:))

Ba, ale różne wiadomości do głowy wlatują same przez się, a te o cięciu róż
to jakoś tak same wylatują:-)

A na poważnie:
tej wiosny przeprowadziłam eksperyment z wielkokwiatowymi. Są uczone
teorie - mocniejsze pędy na 2-3, słabsze na 4-5 (bądź na odwrót - też nie
pamiętam), a ja wszyskie obcięłam na oko jakieś 15 cm od ziemi. Oraz
oczywiście usunęłam jakieś spróchniałe resztki starych pędów. W kwitnieniu
różnicy nie ma w stosunku do lat, kiedy starałam się naukowo. Niech żyje
praktyka;-)

Nawiasem mówiąc, Seneta w tejże "Dendrologii" podaje, że perukowiec nie lubi
cięcia. Mój lubi:-))))

Pozdrawiam, Basia.

29. Data: 2004-09-16 17:35:33

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:rywkoy1ob1mo$.dlg@freesia.pl Freesia
<F...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> zapamiętam..... ;)))) Ja musiałam całą "Dendrologię" Senety
> zapamiętać i też przy tym mówiłam, że w życiu tego nie zapamiętam.:))

Hejka. A czy tak trudno zapamietać, że należy ciąć także posty, a
nie tylko róże?
Pozdrawiam upiornie czyli z uporem Ja...cki
P.S. Czy krytykować mogą tylko głupcy, a mędrcy winni milczeć? Znamy z
literatury bohatera, który ''chranił małczan'je w ważnom sporie''

30. Data: 2004-09-16 17:42:41

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:414985bb$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@p...pl> napisał(a):

> :-))) Też mam obrazowy sposób myślenia. Jak chcesz dalej,
> to jamnik siedzi w pozycji wiewiórki i dyryguje, a chór
> ratowników śpiewa "sto lat".

Hejka. Nie wiewiórki tylko ''surogatki'' (surikatki). :-)
Gwidonkowa pozycja ''surogatka'' dzieli się na ,,normalną,, i
,,bardzo,, z proszeniem łapkami, czyli jakby dyrygowaniem. ;-)
Pozdrawiam imaginacyjnie Ja...cki

Do Janusza Czapskiego
Dawno nie było zagadki
Maria i najeźdzcy