roznica poziomow kuchnia - przedpokoj

1. Data: 2007-03-16 22:22:20

Temat: roznica poziomow kuchnia - przedpokoj
Od: "jarek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zamierzam wymieniac podloge w kuchni - obecnie sa deski juz dosc stare, chce
polozyc plytki i teraz pytanie - po zdjeciu desek bede mial spora roznice
poziomow - ok 10 cm - hmm czym to najlepiej wypelnic?? zeby miec taki sam
poziom jak na przedpokoju ??
i drugie pytanie.. zastanawialem sie nad ogrzewaniem podlogowym, tylko ze to
jest mieszkanie w kamienicy, wlasne ogrzewanie gazowe.. nowy piec, w
pokojach mam normalne grzejnki.. - planuje wymieniac ale w pokojach raczej
podlogowki nie bede robil.. z tego co czytalem to podlogowki sa
"niskotemperaturowe" a grzejniki mam raczej na 60-70 stopni na piecyku.. -
czy mozna w jakis sposob to pogodzic ??

2. Data: 2007-03-17 08:40:16

Temat: Re: roznica poziomow kuchnia - przedpokoj
Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo piątek, 16 marca 2007 23:22 gdy użytkownik
jarek napisał:

> mieszkanie w kamienicy, wlasne ogrzewanie gazowe.. nowy piec, w
> pokojach mam normalne grzejnki.. - planuje wymieniac ale w pokojach raczej
Oczywiscie, do podłogówki stosujesz specjalny mieszacz, który miesza Ci
powrotne medium z grzejników o niskiej temperaturze tak, że w efekcie
uzyskasz na podłogówce 35C
--
---------
Staszek.Nurek

3. Data: 2007-03-19 08:14:20

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jarek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podlogowki nie bede robil.. z tego co czytalem to podlogowki sa
> "niskotemperaturowe" a grzejniki mam raczej na 60-70 stopni na piecyku.. -

styropian pod wylewki + wylewka i po sprawie...

Marek

4. Data: 2007-03-19 11:21:33

Od: "jarek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> styropian pod wylewki + wylewka i po sprawie...

a jakiej grubosci wylewke ??

cyklinowanie i lakierowanie parkietu
duże akwarium a panele podłogowe...
Garnki Berghoff
Filtr do wody - gdzie na Slasku ?
Pralka WIA102 Indesit czy powinna migać?