rozowy lakier do paznokci

1. Data: 2003-03-31 09:59:11

Temat: rozowy lakier do paznokci
Od: "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam ochotę na lakier do paznokci. Chodzi mi i taki transparentny,
przejrzysty różowy (inne kolory tez mogą być :). Widziałam takie coś na
cudzych pazurkach, ale w drogerii za nic nie potrafię w taki trafić. Mam
ładny róż z inglota, ale to nie jest to-jest nieco perłowy, a ja nie chcę
perłowego. Ten którego poszukuję to taki jakby wodnisty kolor, bardzo
delikatny... Jeżeli ktoś wie o co mi chodzi (tłumaczyć to ja nie potrafię,
zawsze strasznie wikłam ;), to bardzo proszę... jaka firma, numerek? Z góry
dzięki! Pozdrawiam cieplutko i wiosennie!
Silje

1. Data: 2003-03-31 12:21:11

Temat: Re: rozowy lakier do paznokci
Od: "Małgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
góry
> dzięki! Pozdrawiam cieplutko i wiosennie!

Witam,
Mimo zawiłego opisu chyba wiem o co Ci chodzi :) Jednak dokładnie nie umiem
Ci pomóc z różowym odcieniem (choć obiecuję się dowiedzieć, gdyż moja
znajoma ma właśnie taki róz), mogę natomiast polecić odcień "mleczny",
wygląda na paznokciach bardzo naturalne, nie jest perłowy IMO jest
fajniutki. Jest to odzywka z jedwabiem z Inglota, numeru Ci niestety nie
powiem, bo własnie mi się skończyl :(, w sloiczku wyglada prawie bialy, ale
na paznokciach zupelnie inaczej.
Chyba tez troche zamotalam, ale mam nadzieje,ze chociaż coś pomoglam.
Pozdrawiam
Malgoska

1. Data: 2003-03-31 12:25:19

Temat: Odp: rozowy lakier do paznokci
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Silje <silje85@(no-spam)wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b699or$j1s$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
Z góry
> dzięki! Pozdrawiam cieplutko i wiosennie!

czesto w ten sposob wyglada na paznokciach przezroczyta odzywka - tzn.
niezupelnie przezroczysta, tylko taka np. delikatnie rozowawa, kiedys
takie byly bodajze z Margaret Astor.
One tylko podkreslaja kolor rozowej skory pod paznokciem. A nie mozesz
jakiegos testera w sklepie wyprobowac?

--
Pozdrawia cieplutko:
Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-03-31 12:45:59

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hm jest cos takiego jak odzywka w kolorze malinowym
z Sally hansen- chyba hard as nails
i ona rzeczywsicie jest porzezroczysta :-)
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-03-31 13:13:02

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> delikatny... Jeżeli ktoś wie o co mi chodzi (tłumaczyć to ja nie potrafię,
> zawsze strasznie wikłam ;), to bardzo proszę... jaka firma, numerek? Z

Chodzi Ci o lakier transparentny prawdopodobnie:)
Kilka firm - od Bourjois do drozszych ma takie lakiery w swojej ofercie
(najczesniej sezonowo), ale w Polsce sie ponoc kiepsko sprzedaja bo kojarza
sie z czasami Gierka:) W kazdym razie gdzies widzialam cos o tych lakierach,
jesli znajde to jutro dam znac :)

Kaska

1. Data: 2003-03-31 13:13:23

Temat: Re: Odp: rozowy lakier do paznokci
Od: "Dunia" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* <b...@b...op.pl> napisał(a):

> [...]
>
> czesto w ten sposob wyglada na paznokciach przezroczyta odzywka - tzn.
> niezupelnie przezroczysta, tylko taka np. delikatnie rozowawa, kiedys

Mialam cos takiego z Jade i Nivei (ale te chyba nie do kupienia w PL...?), i
jestem _prawie_pewna_, ze widzialam z L'Oreala.

Uzywam je czasem do francuza i super to wyglada :)

Dunia

1. Data: 2003-03-31 13:14:24

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam tradycyjnie Alessandro. Numer lakieru 283. To jest lakier do
frencha, ale pięknie wygląda na paznokciach solo.
aha, z przodu jest jeszcze napisane "french champagne step 2".
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-03-31 16:41:52

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawsze strasznie wikłam ;), to bardzo proszę... jaka firma, numerek? Z góry
> dzięki! Pozdrawiam cieplutko i wiosennie!

ja mam coś w tym stylu z Inglota nr 9, daje efekt delikatnego różu po nałożeniu
drugiej warstwy, jedna warstwa jest praktycznie przezroczysta. No i absolutnie
nie jest perłowy
Wiki

1. Data: 2003-03-31 18:15:38

Od: "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

(...)

> [...]
ale
> na paznokciach zupelnie inaczej.
> Chyba tez troche zamotalam, ale mam nadzieje,ze chociaż coś pomoglam.

Tak, mam taki na pazurkach właśnie :) I takie coś by mi się przydało, tylko
różowe...
> Pozdrawiam
> Malgoska
Pozdrawiam!
Silje

1. Data: 2003-04-01 13:14:37

Od: "Julita szumska" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam taki z firmy PUPA , ale nie kupiłam go w Polsce. Ma numer A2 . Jest
naprawde super , niby go nie widac , a jednak .. Slicznie sie mieni

Julitka

Lakier za 3 zl - donosze
Fryzjer w Lublinie
kosmetyczka w Krakowie