Re: rozowy lakier do paznokci

From: "Małgorzata" <v...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: rozowy lakier do paznokci
Date: Mon, 31 Mar 2003 14:21:11 +0200
Sender: v...@o...pl@pa130.pila.sdi.tpnet.pl

> Witam,
> mam ochotę na lakier do paznokci. Chodzi mi i taki transparentny,
> przejrzysty różowy (inne kolory tez mogą być :). Widziałam takie coś na
> cudzych pazurkach, ale w drogerii za nic nie potrafię w taki trafić. Mam
> ładny róż z inglota, ale to nie jest to-jest nieco perłowy, a ja nie chcę
> perłowego. Ten którego poszukuję to taki jakby wodnisty kolor, bardzo
> delikatny... Jeżeli ktoś wie o co mi chodzi (tłumaczyć to ja nie potrafię,
> zawsze strasznie wikłam ;), to bardzo proszę... jaka firma, numerek? Z
góry
> [...]

Witam,
Mimo zawiłego opisu chyba wiem o co Ci chodzi :) Jednak dokładnie nie umiem
Ci pomóc z różowym odcieniem (choć obiecuję się dowiedzieć, gdyż moja
znajoma ma właśnie taki róz), mogę natomiast polecić odcień "mleczny",
wygląda na paznokciach bardzo naturalne, nie jest perłowy IMO jest
fajniutki. Jest to odzywka z jedwabiem z Inglota, numeru Ci niestety nie
powiem, bo własnie mi się skończyl :(, w sloiczku wyglada prawie bialy, ale
na paznokciach zupelnie inaczej.
Chyba tez troche zamotalam, ale mam nadzieje,ze chociaż coś pomoglam.
Pozdrawiam
Malgoska