roztrzesione rece

1. Data: 2008-04-26 14:36:17

Temat: roztrzesione rece
Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od wielu juz w sumie miesiecy - okolo pol roku - moje członki
a mianowicie rece i nogi są jakies dziwne: osłabienie - w autobusie
podczas gdy normalnie wolalem stac niz siedziec czesto nie moge
stac bo mam takie slabe nogi, cokolwiek bym zreszta nie robił
rękami czuję ze są bardzo słabe, co do poczucia to mam poczucie
ze moje rece i nogi sa raczej rekami dziecka ( i to rzcej z 7 lat
a nie wiecej) albo staruszka a nie są silnymi rekami 30 letniego
faceta Dalej - czesto po obudzeniu niemal zawsze czuję dziwne
obolenie w rekach i nogach (dośyć wyrazny i zagadkowy bol)
nie wiem ale wrazenie jest takie jakbuy to bylo coś z miesniami
(mpoze stawami) układem nerwowym w tych rakach i nogach albo
układem krwionośnym w ciagu dnia ten dziwaczny ból tez da sie
czuc ale jest on gluszony jakby przez dzienny ruch, wtedy czuje
sie raczej tę słabośc a nie ból Dalej - ostatnio tez mam
wrazenie jakby moje rece i nogi były jakieś 'roztrzęsione'
tj jakby mi sie mimowolnie trzesly (choć raczej jest to takie
wewnetrzne poczucie bo poki co sie nie trzesą ale jest to kijowe
uczucie - raz ostatnio gdy probowalem czytac ksiazke podpierajac sie
na łokciu to nie mogem z powodu nieznosnego właśnie uczucia
(jakby roztrzesienia) w tej rece, po prostu nie dalo sie
to wytrzymac i skupić na trwaniu w tej pozycji - ciagle to wszystko
mnie od kilku misiecy meczy i nie przechodzi i nie wiem co to jest
Lekarz jakiego ostatnio o to zapytalem powiedział 'dziwne'
i dał mi skierowanie do neurologa - na wizyte u ktorego jeszcze
musze czekac 3 tygodnie - Czy ktos ma chocmy hipotezę co to moze byc
albo jakąś cenną radę co powinienem jeszcze zrobić?

js

2. Data: 2008-04-26 19:00:29

Temat: Re: roztrzesione rece
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem medykiem, ale czy robiłeś badania krwi i moczu (łącznie
wątrobowymi, cukrem)?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

3. Data: 2008-04-27 12:52:14

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem medykiem, ale czy robiłeś badania krwi i moczu (łącznie
> wątrobowymi,  cukrem)?

proste badania krwi - wyszly wg lekarza raczej ok choc chyba nie
tak idelanie jak rok temu - ale raczej ok

js

4. Data: 2008-04-28 17:04:24

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musze czekac 3 tygodnie - Czy ktos ma chocmy hipotezę co to moze byc
> albo jakąś cenną radę co powinienem jeszcze zrobić?

ma ktos jakis pomysl?

5. Data: 2008-04-28 18:03:18

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

js wrote:

> ma ktos jakis pomysl?

ja pisałem 20 razy jak masz wzmocnić odporność i cofnąć zmiany które
wywołało picie 2 litrów pepsi dziennie, 21 raz nie napiszę

6. Data: 2008-04-29 07:53:00

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja pisałem 20 razy jak masz wzmocnić odporność i cofnąć zmiany które
> wywołało picie 2 litrów pepsi dziennie, 21 raz nie napiszę

Biorę suplementy (pije tabletke pluszzza od miesiaca raz dziennie)
ale to nie pomogło - twoje wskazowki są zas jakby nieprecyzyjne -
podales linka nie mialem czasu wtedy czytac (klikam z roboty)
zgubil sie wszedlem na veige.pl ale stamtad nie mozna odnalezc
tego linka. Co dokladniej nalezaloby lykac jesli pluszz nie pomaga
(mam tez sloiczek suplemntow vitaral i zaczalem lykac
od dwu dni bo pluszz sie konczy a lista witamin i mineralow
jest tam szersza) :( [grunt ze kandydoze poldeczylem - na 80%
i nie moge do konca a jak zjem cos z cukrem to mnie znowu
zasyfia ale wtedy znowu lykam pare pigul nyststyny i znowu
jest lepiej i tak to sprawa utkwiła]

js

7. Data: 2008-04-29 08:10:18

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "js" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> i nie moge do konca a jak zjem cos z cukrem to mnie znowu
> zasyfia ale wtedy znowu lykam pare pigul nyststyny i znowu

A może jesteś po prostu zatruty aspartamem?
Patrz temat "Coca-Cola truje !".

8. Data: 2008-04-29 10:42:31

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "js" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A może jesteś po prostu zatruty aspartamem?
> Patrz temat  "Coca-Cola truje !".

Całkiem mozliwe ale i tak raczej tego nie ustalę - juz rozsądniej
wydaje mi sie jest zalozyc ze to co mi dolega to jakies tam
wogole niedobory (co wcale nie jest jasne - bo moze to jakas choroba -
ale bylo by dobrze) Ale to chyba nie jest zaden z prostych niedoborow bo
nalykalem sie juz troche suplementów i nic sie specjalnie nie zmienilo
Póki co to co mnie boli odbieram raczej jako jakis powazny sygnal
ostrzegawczy bo moge normalnie ruszac lapami itp ale 'odzywają sie
do mnie tak jakby byly przytrute' - podobnie nogi a i w glowie czuje
jakies dziwne naprężenia

js

9. Data: 2008-04-29 11:23:39

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

js wrote:

> Biorę suplementy (pije tabletke pluszzza od miesiaca raz dziennie)
> ale to nie pomogło

lol... 2 litry pepsi i tabletka plusza, dziwisz się że nie uzupełniły się
magnez, wapń i cynk, które wypłukiwałeś przez kilka lat?

www.borelioza.vegie.pl/natura.html tu masz wyjaśnione tak że prościej nie
można.

> Co dokladniej nalezaloby lykac jesli pluszz nie pomaga

minimum:

300 mg magnezu

600-800 mg wapnia

20 mg cynku

nie łykać cynku jednocześnie z wapniem i magnezem, dodatkowo witamina B
complex i dużo owoców z potasem (banany, pomidory), dużo słońca

10. Data: 2008-04-29 12:37:02

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> lol... 2 litry pepsi i tabletka plusza, dziwisz się że nie uzupełniły się
> magnez, wapń i cynk, które wypłukiwałeś przez kilka lat?

> [...]

ok, przeczytalem - choc niezbyt uwaznie ale wroce do tego jeszcze -
druga czesc ta o witaminach jest dla mnie ciekawsza (nie jest
wogole mi latwo przeczytac ze skupieniem jakikolwiek tekst -
jestem strasznie oglupialy od zbyt dlugiego pracowania - za duzo
tematow do przerzucenia za malo swobody i nudy) Mam nadzieje
ze to tylko problem tego typu - acha przypomnialo mi sie
co powinienes dorzucic do swojego zbioru porad :)
[masz tam co prawda tez element dosyc kontrowersyjny z tym
seksem - dosyc mozliwe ze czlowiek ktory 'regularnie
uprawia seks' czuje sie lepiej ale nie o to w zyciu chodzi!
generalnie, co do zlego samopoczucia, jesli chodzi o moje
zdanie ja bym zalecal pewien rodzaj doła w zyciu - generalnie
doła psychicznego i dobry stan zdrowia da sie oddzielić jedno
moze nie przeszkadzac drugiemua zbyt łatwy i niewrazliwy
dobry chumor czyni z ludzi kretynów] ->

ZIMNA CZYSTA WODA

odkąd przeszedłem na tą swoją diete bezbatonikową i bezkofeinową
strasznie chce mi sie pić (moje otoczenie spostrzega
zresztą ze pije tak duzo wody pije pewnie z 7 wysokich szklanek
w ciagu 8h siedzenie przy kompie w robocie) - zwykle zadrzalo mi aie
marzć nawet chodząc po ulicach o wodzie - o tym by ją
pić - teraz juz troszke mniej bo sie przyzwyczailem ale
ciągle też - gdy zarlem ten cukier i pilem kofeine tak nie bylo
Zdarzalo mi sie marzyć o pepsikoli ale zupelnie inaczej -
wiedzialem np danego wieczora ze trzeba kupic butelke bo inaczej
to chyba pozostanie mi isc spac. Teraz woda jest odpowiednikiem
kofeiny - wiem tylko jak bardzo na mnie dziala - to ze jest zdrowe
to wiem tylko skadinąd ale faktycznie - szklanka wody
(czasem pije z tym pluszem bo wtedy woda jest smacznijsza
w sensie jakby oranżadowym - ze pije sie ja bo jest jakby slodka
a nie tylko by gasic pragnienie -- jak z pluszem to lamie tabletke na trzy
czy cztery aby wiecej wody wypic) orzeźwia organizm tj robi go mniej
sennym - odmładza go - pijac w cholere wody moge sie bardziej poczuć
jakbym mial 12 lat - dziwie sie totalnie wszystkim ktorzy
piją coś raz czy dwa z przerwami kilkugodzinnymi a reszte
pracują - ja teraz piję wodę w kółko (nieco byc moze mniej dzieki
temu jem - ale apetytu nie tracę i potrafie sie zrobic mocno
glodny i jest z wielkim apetytem - po prostu byc moze stałe picie
wody tlumi odruch jedzenia w tym czasie) W kólko zresztą tv
zacheca do picia wody - picie wody (ale tak jak je teraz rozumiem
tj wynikajace z tego ze mi sie chce ja pic a nie z tego
ze nie chce cie sie jej pic a ja pijesz z przepisu ) jest raczej chyba
dosyc dobre - organizm sie dobrze czuje ze spora iloscio wody
- ma z tym zwiazek wlasnie ta zmiana mojej diaty - ja zmienilem dwa
punkty 1) bez cukru 3) bez kofeiny - wiec ktorys z tych dwu
Powinienes mz dodac bardzo wazny i dlugi akapit o piciu wody
In vino veritas in aqua sanitas. Ostatnio mialem tez taką zajawkę
ze kupowałem mase pomarańczy (np kilogram na wieczór) i 'poiłem' sie nimi
przed telewizorem - mowie o pojeniu sie nimi bo jedzenie ich sluzylo mi do
napicia sie a nie do najedzenia (bo najesc sie pomaranczami bylo by trudno)
ale nie jestem pewien czy troche nie wypadały by mi z diety antykandydozowej

js

Coca-Cola truje !
domowe sposoby na odciski
[OT] ankieta