Re: ryby w oczku a zima

From: s...@s...pl (Tadeusz Smal)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: ryby w oczku a zima
Date: 18 Jun 2003 00:04:12 +0200

From: "Artur Wojtkowski / arturwu" <a...@w...pl>

> [...]
zanim
> zastosowalem wyzej opisane sposoby w czasie pierwszych przymrozkow zucilem
na tafle
> wody kilka tafli styropianu, pozniej to sciagnalem takze nie wiem czy w
tym miejscu
> woda by mniej zamarzala (bo zamarznac by napewno zamarzla) Rabalem tez
zima przereble
> ale powinno sie wycinac czyms lub nawiercac bo rybki te chalasy pewnie zle
znosza. A
> pozatym ten sposob jest tylko zawodny gdyz woda szybciutko zamarza.
:)
sam sobie odpowiedziales
ze niewiele pomaga robienie otworow lodzie
ale mozna nad takim oczkiem rozstawic foliowiec
zawsze bedzie tam ciut cieplej
:)
znajoma z z lodzi miala ostatniej zimy rozpiety taki namiot nad jednym ze
swoich oczek
i byla bardzo zadowolona z osiagnietych efektow
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe