salata z czosnkiem na upal (P)

1. Data: 2002-06-20 12:54:32

Temat: Re: salata z czosnkiem na upal (P)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Jun 2002 15:01:52 +0200, "Mapet\(ka\)"
<l...@w...pl> wrote:

>babcia zrobila cos takiego, a wziela pomysl od swojej corki ( a mojej
>ciotki - to logiczne), ktora mieszka we Wloszech.
>Salata podarta na wieksze strzepki.
>Do oliwy z oliwek wcisnac pare zombkow czosnku (nie za duzo, ale tez nie za
>malo).
>Wymieszac z salata.
>Obficie skropic sokiem z cytryny (ja z polowki cytryny)
>Polecam. Wystarczylo mi za kolacje. Powaznie, bylo tak goraco.
>
>Mapet
>PS. Krysiu, a wyspiarze jak maja? Tez upaly?

ja taka salate tez bardzo kocham. szczegolnie we Wloszech, gdzie
mi lepiej smakowala niz jak sama przyrzadzam (dla mnie to nic
nowego...chleb z dzemem zrobiony i podany mi smakuje o wiele
lepiej ;) )

u nas jest przyjemnie... ba, cudownie!!! dzinsy i t-shirt. boso.
w domu i w zagrodzie...w powietrzu i chlodniejszy wiaterek i
nieco wilghoci (gdzies leje..wiem, ze w Szczecinie, ale CHYBA
gdzies blizej ;) ), slonko czasem wylizie, czasem sie schowa.
pewnie wieczorem ogrodek podleje jednak. ani sladu zaparzonego
czlowieka, niektorzy nawet w kapotkach....ach, jak mi dobrze

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-20 13:01:52

Temat: salata z czosnkiem na upal (P)
Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-06-20 13:26:54

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Obficie skropic sokiem z cytryny (ja z polowki cytryny)
> Polecam. Wystarczylo mi za kolacje. Powaznie, bylo tak goraco.

A jakaś sól do tego?Pieprz? no...tak sama oliwa, czosnek i cytryna?

Pozdrawiam,
Mich'ata vel Beata

1. Data: 2002-06-20 13:45:27

Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakaś sól do tego?Pieprz? no...tak sama oliwa, czosnek i cytryna?

wszystkiego trzeba sprobowac. pieprzu nie, na pewno. Czosnek ma bardzo
wyrazisty smak. Bardzo! Wiec nadmierne przyprawienie nie byloby wskazane.
Jesli dla Ciebie bedzie nie dosc slone, to posol, jabym nie solila.
Mapet

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-06-21 09:59:25

Od: dorota <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> wrote:

>A jakaś sól do tego?Pieprz? no...tak sama oliwa, czosnek i cytryna?

moze, to tak jak z tym aglio, olio e peperoncini, ze niby nic, a niebo
w gebie... ? :))

oshin, z nienacka nawrocona na tory grupy chyba

1. Data: 2002-06-25 06:41:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Jun 2002 09:59:25 GMT, dorota <o...@d...pl>
wrote:

>moze, to tak jak z tym aglio, olio e peperoncini, ze niby nic, a niebo
>w gebie... ? :))
>
>oshin, z nienacka nawrocona na tory grupy chyba

no wlasnie, co Cie nawrocilo????
Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-25 08:41:01

Od: oshin <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał:

>no wlasnie, co Cie nawrocilo????

oprocz milosci do Was? :))))))
glownie nawrocilo mnie stale lacze z neti
na modemie nie mialam sily, czasu ni pieniedzy coby sie przekopywac
przez tak aktywna grupe ;)))

--
oshin, nawrocona poki co calkiem

1. Data: 2002-06-25 09:23:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Jun 2002 08:41:01 GMT, oshin <o...@d...pl>
wrote:

>Krysia Thompson napisa?:

>oprocz milosci do Was? :))))))
>glownie nawrocilo mnie stale lacze z neti
>na modemie nie mialam sily, czasu ni pieniedzy coby sie przekopywac
>przez tak aktywna grupe ;)))

no to swietnie, niech zyja stale lacza....dla mnei to
blogoslawienstwo...wiecej czasu przy kompie, wiecej przypalonych
garow...

Trysia
K.T. - starannie opakowana

Tabbula [przepis]