sałatka jarzynowa inaczej - da się?

51. Data: 2008-01-12 12:01:20

Temat: Re: sałatka jarzynowa inaczej - da się?
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jan 2008 11:52:05 +0100, Magda napisał(a):

> I zdaje sie mialam byc w KF. Czyzbys byla gołoslowna?

Magdo. Niech sobie kazdy rozumie, jak chce. Kiedy mówię, że wysiłek przed
planowym posiłkiem, to znaczy to dokładnie tyle i ani słowa więcej. A więc:
pół godziny do czterdziestu minut intensywnego ruchu (do porządnego
spocenia się jak mysz), potem chwila odpoczynku (no, powiedzmy poł
godziny), potem posiłek: chude mięso (wcale niekoniecznie gotowane - błeee
- czasem po prostu usmażone, osączone dokładnie z tłuszczu) plus np.
fasolka szparagowa gotowana - bez polewania tłuszczem, oczywiście, taka "z
wody"... Posiłki cztery lub więcej dziennie - wliczając przegryzki z
"tektury" z pomidorem lub ogórkiem do woli...
U mnie poskutkowało i koniec. Szlus i basta :-)

52. Data: 2008-01-12 14:34:56

Od: "JBP" <t...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> pół godziny do czterdziestu minut intensywnego ruchu (do porządnego
> spocenia się jak mysz), potem chwila odpoczynku (no, powiedzmy poł
> godziny), potem posiłek:
[...]
> Posiłki cztery lub więcej dziennie - wliczając przegryzki z
> "tektury" z pomidorem lub ogórkiem do woli...
> U mnie poskutkowało i koniec. Szlus i basta :-)

A kiedy spocona mysz sie kąpie? ;)

JBP

53. Data: 2008-01-12 21:38:40

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Jan 2008 15:34:56 +0100, JBP napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> A kiedy spocona mysz sie kąpie? ;)
>
> JBP

Lekarz dermatolog zabronił się kąpać częściej niż raz dziennie - jakoś
trzeba więc sobie to poukładać :-DDD

Moje zdjęcia zapraszam do oglądania
Re: margaretta_a@tlen.pl
Re: margaretta_a@tlen.pl