salatki makaronowe:(

1. Data: 2004-05-24 15:48:59

Temat: salatki makaronowe:(
Od: "Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czemu ale kompletnie nie wychodza mi wlasnie takie salatki, makaron
+ kukurydza czy tunczyk:( nie wiem co moze byc powodem ze nie sa smaczne?

--
pozdrawiam cieplutko
**agatka**

1. Data: 2004-05-24 17:44:06

Temat: Re: salatki makaronowe:(
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
makaron
> + kukurydza czy tunczyk:( nie wiem co moze byc powodem ze nie sa smaczne?

A moze nie jestes ich smakoszem ?
Nie wszystkim to samo smakuje...Lubie makaron w kazdej innej postaci,
przerozne salatki tez lubie, a za salatkami z makaronem jakos nie
przepadam...
Ilona

1. Data: 2004-05-24 18:00:16

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> napisał w wiadomości
> [...]
makaron
> + kukurydza czy tunczyk:( nie wiem co moze byc powodem ze nie sa smaczne?

Może są źle doprawione. ja właśnie delektuje się ww. sałatką, robię ją na
każdą imprezę i wszystkim smakuje. Dałam przepis córce mojej mamy męża i jej
sałatka niestety jest niedobra. Wiec stąd wnioskuje, ze inaczej przyprawia
skoro przepis ten sam.

Anet

1. Data: 2004-05-24 18:22:11

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
makaron
> + kukurydza czy tunczyk:( nie wiem co moze byc powodem ze nie sa smaczne?

Wcale Ci się nie dziwię, bo ja też nie lubię sałatek z makaronem. A już
połączenie z tuńczykiem to w ogóle jest beznadziejne (IMO, chyba że na
ciepło). Makaron jest chyba za mdły, ryż zresztą też, dlatego nie trawię go
na zimno w sałatkach.
Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2004-05-24 18:26:59

Temat: Odp: salatki makaronowe:(
Od: "Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Medea <e...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c8telo$4h9$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> połączenie z tuńczykiem to w ogóle jest beznadziejne (IMO, chyba że na
> ciepło). Makaron jest chyba za mdły, ryż zresztą też, dlatego nie trawię

wlasnie ja lubie makaron w salatkach, z tego co jadlam rozne to bylo w
porzadku, jakos mi nie wychodza. Widac powinnam dac sobie spokoj i zabrac za
inne salatki, niekoniecznie makaronowe.

--
pozdrawiam cieplutko
**agatka**

1. Data: 2004-05-24 19:43:00

Temat: Re: Odp: salatki makaronowe:(
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 24 mai 2004 ? 20:26:59, Agata Mryczko a écrit :

> wlasnie ja lubie makaron w salatkach, z tego co jadlam rozne to bylo w
> porzadku, jakos mi nie wychodza. Widac powinnam dac sobie spokoj i zabrac za
> inne salatki, niekoniecznie makaronowe.

Moze zacznij od opisu jak twoje salatki robisz...

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-05-25 09:40:24

Od: "Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisa3:1407850435$20040524214304@ewcia...

> Moze zacznij od opisu jak twoje salatki robisz...

racja, juz sie poprawiam, Wiec jedna byla makaron kokardki + mieszanka
salatki mexykanskiej + majonez sol, pieprz, majeranek chyba
natomiast druga: makaron swiderki + puszka groszku + tunczyk w kawalkach +
natka poietruszki troche soku z cytryny sol pieprz, wymieszalam wszystko ze
soba i bylo takie sobie:(( nie wiem co moglam zrobic zle.

--
pozdrawiam cieplutko
**agatka**

1. Data: 2004-05-25 09:51:20

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Agata Mryczko wrote:

> racja, juz sie poprawiam, Wiec jedna byla makaron kokardki + mieszanka
> salatki mexykanskiej + majonez sol, pieprz, majeranek chyba

Nie wiem co to jest "salatka meksykanska", ale przypuszczem ze jest w
niej czerwona fasola i moze troche przypraw jak do chili (kumin np.).
W tym wypadku majeranek zupelnie nie pasuje...
(Moze uogolniam na podstawie jednego tylko przepisu, ale wydaje mi sie
dziwne ze nie pamietasz ziol jakie dodalas, a przeciez wybor ziol jest
jedna z najwazniejszych rzeczy w kompozycjach salatkowych. Moze nie
przywiazujesz do tego wystarczajacej uwagi ?)

> natomiast druga: makaron swiderki + puszka groszku + tunczyk w kawalkach +
> natka poietruszki troche soku z cytryny sol pieprz, wymieszalam wszystko ze
> soba i bylo takie sobie:(( nie wiem co moglam zrobic zle.

Jezeli tunczyk nie byl "z oleju" to bez majonezu twoja salatka byla
pewnie troche "sucha". Poza tym oprocz cytryny i pietruszki przydaloby
sie troche bardzo drobno posiekanej cebuli, aby podkreslic smak tunczyka.

Ewcia

1. Data: 2004-05-25 09:55:52

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze
> soba i bylo takie sobie:(( nie wiem co moglam zrobic zle.

Przyznam się szczerze, że ja wole w sałatkach drobny makaron, a w
szczególności ten kształtem przypominający ryż. Moja ulubiona to właśnie z
tuńczykiem, kukurydzą, 1/4-1/3 opakowania makaronu , mała cebula, mały ząbek
czosnku, często dodaje też gotowe zioła do sałatek ok łyżeczki może dwóch,
majonez i to chyba wszystko. Nieraz mi się zdarza dodać (tylko nie krzyczeć)
cebule granulowaną i to dosyć sporo.

Aneta

Co na Dzień Matki?
mlode ziemniaczki wielkosci groszku - pomoc
szybkie i smaczne, właśnie przetestowałam
Zrobiłam
Truskawki...