Re: samotność w rodzinie

Data: 2003-01-17 21:46:31
Temat: Re: samotność w rodzinie
Od: "jacek" <j...@w...pl>

"boniedydy" <b...@z...pl> wrote in message
news:b09snr$pos$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik kleonia <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:b09p3n$kju$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Rolls-Royce'ów.

> przypiąć
> ".
> ,
>
> Ona jest inteligentna inaczej, a nie ubiera się inaczej. powien Ci coś,
> kleonio. Ta pani jest silnie związana z SLD, ma duże wpływy, ale za to
> bardzo wątpliwy autorytet naukowy.

Nie lubię SLD ale nie słyszalem aby zajmowali się wykorzystwyaneim
samotności do budowania imperium.

> Jej wrażliwosć na innych jest powiedzmy -
> hm - dziwna. Pamiętam mgławicowo jakiś wątek o wegetarianizmie - zdaje sie
> jest wegetarianką, ale je mięso regularnie (jak chcesz, to może i to
> dokładniej sprawdzę, akurat byłoby to stosunkowo najłatwiejsze).

A co to ma do rzeczy, nie można pisac o wegaterianizmie i jesc mięsko.

> Co do Wrocławia to byłoby mi bardzo miło - tak, jak wcześniej, ale 1) jak
> przyjeżdzam do Wrocławia, to jestem bardzo zajęta; 2) nie lubię piwa.
Jednak
> latem, jak będzie gorąco, chętnie umówię sie z Tobą w celu wylania mi piwa
> na głowę ;-)

Lubię kobiety bo one potrafią iść na całość, na wylewanie piwka chętnie się
stawię.

> Tak na powaznie, to przykro mi, że Cię uraziłam, ale moja opinia o
> Szyszkowskiej jest jaka jest i nie byłabym w stanie uważać jej za
autorytet.

Ależ nikt Ci nie każe

Jacek