sciolkowanie a okrywanie roznica

11. Data: 2005-02-12 16:12:06

Temat: Re: sciolkowanie a okrywanie roznica
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ek9s011se1ut40hm5ed32s4sr4b1sgkst1@4ax.com Wachcio
<S...@p...fm.invalid> napisał(a):

> Wielkie dzieki za okazana pomoc juz po raz drugi. Artukul ktory
> przeslales jest na prawde pomocny :)

Hejka. Cała przyjemność po mojej stronie. :-)

> A tak na marginesie to chyba moje myslenie pojmowanie tych pojec nie
> odbiega za bardzo od Twojego wyjasnienia wiec gdzie ta "rozbrajajaca
> bezradnosc".

Stąd, że wystarczy te pojęcia wpisać do googli, by otrzymać odpowiedź.
:-D
Pozdrawiam trikowo Ja...cki

12. Data: 2005-02-12 17:36:28

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, a do czego ich używasz?
> Bo ja mam ich kilka i każde do czego innego.
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Miałam na myśli do czego używać nożyczek w moim zawodzie ... projektanta
ubioru.

W dalszym ciągu uważam za śmieszne podpowiadać komuś w tak błahej
sprawie.
Jeśli chodziła na zajęcia to zapewne już na pierwej lekcji podawano regułkę
;-)

Serdecznie Miłka

13. Data: 2005-02-12 18:12:54

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl>
> Miałam na myśli do czego używać nożyczek w moim zawodzie ...
projektanta
> ubioru.

Jedne uniwersalne [domowe, szkolne] zapewne do wszystkiego, drugie
[biurowe] do cięcia papieru, trzecie [krawieckie profesjonalne - małe i
duże, półkrawieckie, ząbkowane] do materiału a czwarte do obrębiania, 5.
do nitek, 6. do haftu. O czymś pewnie jeszcze zapomniałem.

Sa jeszcze nożyczki fryzjerskie, medyczne, kuchenne, do blach i metalu,
obcinacz i nożyczki do paznokci i do skórek. A, oczywiście sekator to
też nożyczki.
Swoją drogą dlaczego one się nazywają nożyczki skoro posługujemy się
nimi ręką?
;-)

> [...]
> sprawie.
> Jeśli chodziła na zajęcia to zapewne już na pierwej lekcji podawano

W PL narastającym problemem jest analfabetyzm funkcjonalny przejawiający
się poniekąd nierozumieniem czytanych tekstów [i nieumiejętnością
wyszukiwania informacji]. Dotyczy to przede wszystkim młodego pokolenia,
znaczna część dzieci i młodzieży nie rozumie prostych tekstów i poleceń.
Dlaczego? A no dlatego iż nie czytają książek nie mówiąc o słownikach.
Stad też i pojawili się wszyscy dys... którzy przed wojną po prostu nie
dostali by matury gdyby nie wykazali się pracą nad samym sobą.
--
Pozdrawiam, Jerzy

14. Data: 2005-02-12 18:18:43

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN" <"N0, 007, SPAM wrote:
> Swoją drogą dlaczego one się nazywają nożyczki skoro posługujemy się
> nimi ręką?
> ;-)
:)
no bo one od dwoch zlaczonych nozy
a nie nog
:)))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

15. Data: 2005-02-12 22:24:21

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o sciolkowaniu folia wedlug mnie bylaby mowa
> gdybysmy ja pocieli na kawaleczki
> :)
> kladac na ziemi takie dlugie bryty
> okrywamy a nie sciolkujemy
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Okropnie tę grupę cofasz ........ .:-)))
Powiedz, czy celowo ?

Pozdrawia boletus

16. Data: 2005-02-12 23:16:51

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:

> okrywanie to polozenie na ziemi agrowloknin
> folii
> :)
> i jedno i drugie robi sie w podobnym celu
> przede wszystkim aby ograniczyc wyrastanie chwastow
> :)
> ponadto dobrze to wplywa na zatrzymanie wilgoci w glebie

Jesli polozysz na glebie folie, to wilgoc sie do gleby nie dostanie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

17. Data: 2005-02-12 23:28:45

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Mulczowanie - pokrywanie powierzchni gleby ściętymi roślinami
> uprawianymi na zielony nawóz, niekwitnącymi chwastami lub trawą w celu
> zmniejszenia parowania wody, niedopuszczenia do rozwoju chwastów, poprawy
> sprawności roli oraz zapobieżenia erozji.

Mulczowanie to dokladnie to samo co sciolkowanie, tylko po angielsku.

A propos, tutaj uprawia sie tez proceder polegajacy na wylozeniu
ziemi folia bez zadnych dziur i posypaniu jej kora. Ma to uniemozliwic
wzrost czegokolwiek na tym terenie, a wedlug idiotow [1] tak robiacych
to jest ladnie.

Pozdrowienia,
Michal

[1] W mojej osobistej ocenie, rzecz jasna. Kiedy kupilem dom, czesc
terenu byla tak potraktowana, a ja o tym nie wiedzialem. Klne do dzisiaj.

18. Data: 2005-02-12 23:31:26

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> W PL narastającym problemem jest analfabetyzm funkcjonalny przejawiający
> się poniekąd nierozumieniem czytanych tekstów [i nieumiejętnością
> wyszukiwania informacji].

Polska goni Ameryke :-(

Pozdrowienia,
Michal

19. Data: 2005-02-12 23:37:13

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Jesli polozysz na glebie folie, to wilgoc sie do gleby nie dostanie.
:)
sa specjalne folie perforowane
przepuszczajace wode np w dol
:)
ale jakis czas temu ktos chwalil sie uprawa truskawek
w zwyklej czarnej folii budowlanej
twierdzac osiaga dzieki temu lepsze plony niz w agrowlokninie
:)

20. Data: 2005-02-13 09:22:23

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:NiwPd.734$pY.97@fe2.columbus.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Mulczowanie to dokladnie to samo co sciolkowanie, tylko po angielsku.

Hejka. Pewnie analogicznie, jak w przypadku całkowania i różniczkowania,
tylko po polsku. < lol >

Pozdrawiam indulgencyjnie Ja...cki

Wiosenne porzadki
ciac czy ciac (roze) oto jest pytanie