ser topiony

1. Data: 2002-11-29 12:05:18

Temat: ser topiony
Od: "Pawel Morawiecki" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W czasie wakacji miałam gości z Angli i Hiszpanii. Bardzo im smakowały
polskie potrawy min.gołabki. Zachwycili sie zupą serową. Robie ją na bazie
sera topionego. I teraz mam problem. Dostałam już kilka błagalnych listów z
prośbą o przepis na tę zupę. Nie wiem tylko jak im opisać ten ser topiony.
Moze ktoś z grupowiczów, bywały w świecie, poda mi nazwy odpowiedników tego
sera w Hiszpanii i Angli. Będę bardzo wdzięczna.
Pozdrawiam Ewa

1. Data: 2002-11-29 19:24:35

Temat: Re: ser topiony
Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam już kilka błagalnych listów z
> prośbą o przepis na tę zupę.

>A moglabys podac przepis na te zupe serowa??
Dzieki z gory.
Aga

1. Data: 2002-11-29 19:48:39

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Pawel Morawiecki" <n...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
tego
> sera w Hiszpanii i Angli. Będę bardzo wdzięczna.

nie wiem jakiego sera uzywasz (ktos na grupie podawal hohland) , taki jest
rowniez w Hiszpanii, w kazdym razie beda wiedzieli o jaki chodzi(topiony,
firma wlasciwie nie wazna)
pozdrowienia
Ilona

Gdzie kupic "uszy" do garnkow w Poznaniu?
NAPOLEONKA NA KRAKERSACH
Popcorn raz jeszcze
buffalo wings
pasta AJWAR