serca drobiowe

1. Data: 2004-08-26 09:38:49

Temat: serca drobiowe
Od: "soneet" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Dostalam kilogram pieknych swiezutkich drobiowych serc.
Googlam i googlam i nic ciekawego nie wyszukalam.
Czy jakies smakowite danie da sie z tego zrobic?
Macie jakies pomysly, podzielcie sie prosze

z pozdrowieniami
Soneet

1. Data: 2004-08-26 09:55:17

Temat: Re: serca drobiowe
Od: "Dorota Kalinowska" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście gulasz.
Oczyść serca z żyłek i ew. skrzepów krwi.
Wrzuć na gorący tłuszcz razem z podziabaną cebulą i smaż do momentu, aż woda
odmaruje.
Następnie podlej gorącą wodą, sypnij soli, pieprzu, sporo majeranku, ziele
ang. i liść laurowy i na małym ogniu niech się pichci.
Pod koniec możesz zrobić zaprawę z mąki.
Do gulaszu IMO niezbędna jest kasza gryczana i jakaś kwaśna surówka.

Dorota

1. Data: 2004-08-26 10:10:17

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

soneet wrote:

> [...]
> Googlam i googlam i nic ciekawego nie wyszukalam.
> Czy jakies smakowite danie da sie z tego zrobic?
> Macie jakies pomysly, podzielcie sie prosze

Krupnik z podrobami. Coś w rodzaju gulaszu z jarzynami.
Surowe dać kotom :-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2004-08-26 10:15:16

Od: "balta" <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pod koniec możesz zrobić zaprawę z mąki.
> Do gulaszu IMO niezbędna jest kasza gryczana i jakaś kwaśna surówka.

kiszony ogoras jak nic !!!!!

--
Balta [ Cudownie... Tu jest cudownie. ]
Mirek [ Snopki siana... Jedzą krowy... ]

1. Data: 2004-08-26 12:22:07

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Surowe dać kotom :-)

Ja mojemu psu gotuję:-)) Wcina kilo lub póltora dziennie - na zmianę
serduszka i zołądki. Dlatego dla mnie wszelkie podroby są spalone jako jadło
dla ludzi:-)

HaNkA

1. Data: 2004-08-26 12:23:30

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

HaNkA ReDhUnTeR wrote:

> Ja mojemu psu gotuję:-)) Wcina kilo lub póltora dziennie - na zmianę
> serduszka i zołądki. Dlatego dla mnie wszelkie podroby są spalone jako jadło
> dla ludzi:-)

Doceniam koty - mniej jedzą i dla mnie też zostaje ;-)

1. Data: 2004-08-27 11:32:11

Od: "soneet" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki stokrotne,
Pokroilam na polowki, do tego cebula i czosnek; podsmazylam, podlalam
rosolkiem i poddusilam 40 minut, troszke ziaren jalowca, pieprzu i soli,
zaprawilam smietanka, wyszlo pycha zarelko. z kasza gryczana i konserwowym
ogorkiem oczywiscie. (kot tez dostal! swoja porcje serduszek)

Pozdrawiam serdecznie
Soneet

Kurczak we frytkownicy-pytanie o olej
śliwki kiszone