serce - co sie dzieje???

1. Data: 2002-05-17 18:29:13

Temat: serce - co sie dzieje???
Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Ostatnio cos dziwnie zaczyna mi sie moja pompka zachowywac.
Przy odrobinie wysilku, emocji - bardzo dziwnie bije, czuje
wieksze cisnienie ale jednoczesnie czuje ze albo serce sie
meczy, albo gdzies w jakiejs tetnicy, zyle - jest jakis
opor, ktory trzeba pokonac. Po chwili wszystko wraca do
normy. Slyszalem, ze takie cos moze sie nazywac migotaniem
komor serca. Ale ludzie, w wieku 26 lat???? Owszem, jestem
ostatnio bardzo przepracowany, tryb zycia nie nalezy do
najzdrowszych, a sportow nie uprawiam wcale. Ale _26_ lat
i takie objawy??? Pojde do lekarza to mnie wysmieje. Mialem
cos podobnego okolo 10 lat temu, wtedy bylo to zwiazane
z nerwica zoladka - tak lekarz stwierdzil. Boje sie
potraktowania mnie przez lekarzy np. z pogotowia, gdybym
mogl to bym tam nawet dzisiaj poszedl na ekg czy jak to sie
tam nazywa... Ale oni powiedza - paaanie, tutaj ludzie
starsi czekaja a pan jest mlody i zdrowy, prosze nam nie
zawracac glowy.. taki to kraj. A moze, odnowila mi sie ta
nerwica zoladka? Poradzcie co zrobic...
ps. do tego dochodza dosc czeste zawroty glowy, tak ze
az musze stanac i przytrzymac sie sciany.
probowalem przez ostatni tydzien sie wysypiac, ale nie
pomoglo. co mi jest??? :(
--
[Choc droga jest bez konca ]
Leszek A. Szczepanowski [ pozornie bez znaczenia ]

2. Data: 2002-05-18 12:34:52

Temat: Re: serce - co sie dzieje???
Od: MyjkeL <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majster -=Leszek A. Szczepanowski=- identyfikujacy sie majlem
<t...@a...pl> zmontowau w wiadomosci
.pwr.wroc.pl:

> Ostatnio cos dziwnie zaczyna mi sie moja pompka zachowywac.
> Ale ludzie, w wieku 26 lat???? co mi jest??? :(

przyczyn moze byc naprawde duzo, wiec oczywiscie do lekarza sio ;)

ja mam cos podobnego.. przy silnym zdenerwowaniu/wysilku
serce mi bije nierowno i bardzo mocno uderza..
czasami sie zdarza, ze trace przytomnosc, zwlaszcza
jak jest duszno.. po wielu badaniach, nie ukrywam
ze robilem je pod ucieczke z woja ;)
okazalo sie, ze mam cos nie tak z peczkiem hisa..
tlumaczyli mi jak chlopowi, ze jest to 'obwodnica'
odciazajaca glowna aorte do serca, ktora jest zatkana..

jak cos zle napisalem, to prosze mnie poprawic

--
Pozdor
Myjk

gół w okolicach gardła