Re: serwetka techniką filet - problemopytania :)

From: "maja" <m...@m...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: serwetka techniką filet - problemopytania :)
Date: Mon, 9 Dec 2002 14:50:05 +0100

ja od niedawna dopiero szydelkuje (jakis rok), ale teraz tez robie bieznik
filetem ("Robotki reczne" 10/2002 - ten w rozyczki). zauwazylam, ze wazne
jest, czy dobrze dobierasz numer szydelka do nici. ja uzywam Snehurki
(pieniadze !!!!) i do niej szydelka 1.3, bo jak zapomnialam go ze soba
wziac, a u mmay bylo nr 1.75, to wychodzily mi dluzsze slupki - czyli te
"prostokaciki". napisz, jaki numer szydla - moze dlatego ci sie marszczy jak
dodajesz duzo kratek na raz ?
a moze robisz zbyt ciasny (lub rozwlekly) lancuszek ?

maja (Rzeszow)