Strona główna Grupy pl.rec.robotki-reczne serwetka techniką filet - problemopytania :) Re: serwetka techniką filet - problemopytania :) +może któraś Krakowianka mi pokaże...?

Re: serwetka techniką filet - problemopytania :) +może któraś Krakowianka mi pokaże...?

Data: 2002-12-09 14:38:09
Temat: Re: serwetka techniką filet - problemopytania :) +może któraś Krakowianka mi pokaże...?
Od: "Anna Deręgowska" <a...@k...ae.krakow.pl>

Hej,
A ja mam jeszcze inną sugestię - pojedynczy słupek patentowy. Podwójnymi
wychodziły mi również prostokąciki, więc szybko zrezygnowałam (sprute 3
rzędy po 90 "oczek"), potem był pojedynczy, też tak sobie... A patentowym
jest super:) Natomiast co do falbankowania - dużo się naciąga i dużo można
wyrównać. Sprawdziłam po ok. 1/3 duuużego bieżnika (akurat skończył mi się
motek). Wyprałam, naciągnęłam i... byłam w szoku - zrobiło się prawie
równiusieńkie. Także nie przejmuj sie - po praniu i naciągnięciu dużo się
wyrównuje:)
Ja niestety ciągle nie umiem ładnie zrobić dodawania oczek - tu moja prośba
do Krakowianek (albo każdej która będzie w Kraku i będzie mieć trochę
czasu) - czy któraś z Was może mi pokazać jak to zrobić. Niestety, na opis
jestem za tępa. Próbowałam, próbowałam i nic...:((((
Pozdrawiam
Aneczka (Kraków)
GG: 155657