Re: skłonno¶ci homoseksualne

From: Mema <m...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: skłonno¶ci homoseksualne
Date: Wed, 01 Jan 2003 18:25:05 +0100

Wed, 01 Jan 2003 17:43:41 +0100 user Amnesiac napisał(a) newsa
<9...@4...com> a ja na to:

> Spekulacje. O ile wiem nie istnieją wiarygodne wyjaśnienia źródeł
> homoseksualizmu.

hmm.. kilka lat temu naukowcy z dumą donieśli, ze odkryli gen
homoseksualizmu ( bodajże na chromosomie 14 -a moze juz nie pamietam),
głosno wtedy o tym było. Tę teorię niedawno obalono. Ale istnieją
jeszcze inne teorie homoseksualizmu, z medycznych: jakies tam (darujcie,
ale nie pomnę jakie) zaburzenia gospodarki hormonalnej u matki w czasie
ciąży (są etapy "testosteronowe" w rozwoju mózgu, jeśli ten hormon nie
zadziała w odpowiednim czasie i ilości na kształtujący się mózg, to
młody mężczyzna urodzi się z drzemiącymi skłonnościami homo.
Inna teoria mówi o uwiedzeniu (najczesciej okres wczesnego dojrzewania-
hehe, w pOznaniu mówią o szkołach przy meskich chórach (z których to
chórów, zresztą, Poznan słynie, jako o "wylęgarni gejów")- ale z
uwiedzeniem jest jak z ziarnem padającym na żyzna glebę (geje mówią:
"nie ma facetów heteroseksualnych, sa tylko źle rwani")

a wiecie, ze dopiero niedawno znikł z rejestru chorób i zaburzeń (ICD),
dopiero w ICD-10 jest napisane, ze nie należy homoseksualizmu traktować
jako choroby. A w Wielkiej Brytanii jeszcze do 1967 r homoseksualizm był
karany więzieniem?

A ja mówię: jedni wolną blondynki, inni brunetki a jeszcze inni facetów
;)

mema