Re: skąd rośliny do ogródka?

Data: 2005-02-18 15:34:21
Temat: Re: skąd rośliny do ogródka?
Od: "Bogda" <b...@w...pl>

> Wybacz, ale pozostając z pełną rewerencją dla Ciebie, pozwolę sobie nie
> zgodzić się z tym poglądem.
> Otóz według moich doświadczeń na polskich wsiach piękną tradycją jest
> posiadanie przy domu kwiatów.
> Oczywiście można utyskiwać, że mody na to wiejskie przydomowe kwiecie się
> zmieniają i częsć z dzisiejszych wiejskich przydomowych ogródków
kwiatowych
> jest w nie najlepszym guście, że coraz mniej tradycyjnych przepięknych
> wiejskich ogrodow. Jednak twierdzenie, ze na wsiach nie wielu myśli o
> kwiatkach uważam za nieco pzresadzone.
> [...]
To co napisałam rzeczywiście nie zabrzmiało dobrze :-(
Ja bardzo lubię i cenię wieś.Może dlatego, ze w tej własnie wsi Ten ogród
bardzo odstawał od innych, których praktycznie nie było i tak mi się nie
fortunnie napisało. Mam siostrę na wsi, nie jeden miastowy ogrodu mógłby Jej
pozazdroscić. Ona niestety nie ma internetu! Tylko opowiadam Jej ciagle o
grupie.
Tak, ze jeszcze raz przepraszm, to nie tak miało być!
pozdarwiam, Bogda
PS